Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:19:39 GMT

لودر ١١٠ میلیارد ریالی قاچاق در شاهرود توقیف شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۶۶۱

لودر ١١٠ میلیارد ریالی قاچاق در شاهرود توقیف شد

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه تریلی با محموله لودر دستور ایست دادند.

وی افزود: در بررسی های نخست ماموران مشخص شد این محموله فاقد مدرک ،سند قانونی و گمرکی است و به صورت قاچاق بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی از توقیف محموله و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: ارزش ریالی لودر کشف شده برابر نظر کارشناسان امر ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در خبر دیگری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی در شهرستان دامغان و روستاهای اطراف با توجه به خسارات وارده به شبکه برق رسانی و ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان، پیگیری های مجدانه پلیس در این راستا آغاز شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی به عزم جدی و انجام تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی دامغان در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در گام بعدی، فردی ۳۳ ساله را با سوابق کیفری متعدد، در سطح شهرستان گرمسار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده مقابل ادله محکم و غیرقابل انکار پلیس به ۱۲۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی با همدستی دو تن از دوستان خود در دامغان و دیگر شهرستان های استان سمنان  اعتراف کرد.

میراحمدی انگیزه مجرم از ارتکاب جرم را تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد و گفت: دو همدست دیگر وی که یکی از آنان زن بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، مقابله با جرائم ،به خصوص سرقت را از اولویت های ماموریتی پلیس در استان عنوان کرد و گفت: پلیس تمام توان و تلاش خود را برای کاهش و کنترل این جرم به کار خواهیم گرفت.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق امنیت انتظامی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق امنیت انتظامی دامغان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات