Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال وحید فدایی به عنوان سرپرست دپارتمان مالی این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، وحید فدایی به عنوان سرپرست دپارتمان مالی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم قنبرزاده خطاب به فدایی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مالی منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابرسی  بوده و از سوابق فدایی می‌توان به مدیر مالی و خزانه دار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشسکوتان، مدیر قراردادهای جاری و عمرانی شرکت توسعه و اماکن ورزشی، مدیرمالی، خزانه‌دار و عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیر مالی و خزانه‌دار فدراسیون شنا، عضو شورای بررسی اختلافات امور جاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نایب رئیس و عضو هیئت رئیسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های سراسر کشور فدراسیون پزشکی ورزشی، بازرس اصلی و ناظر هیئت رئیسه فدراسیون گلف، مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مشاور عالی و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اسکی، مدرس اساسنامه، آیین نامه مالی و نحوه گزارش نویسی و سرپرست خزانه‌داری فدراسیون تیراندازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست دپارتمان مالی فدراسیون فوتبال خزانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد

کیفرخواست رشوه گیری و پولشویی بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان یزد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از دادستانی استان یزد، کیفر خواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پول شویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پول شویی، دستور قضائی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پول شویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده‌اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده‌اند و بدین شیوه مرتکب بزه پول شویی شده‌اند.

شناسایی و برخورد با این گروه با شکایت سازمان صمت یزد آغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود می‌باشد.

کد خبر 747868

دیگر خبرها

  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد