Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:02:10 GMT

یک فولاد ساز بزرگ دیگر با تجارت‌نو همراه شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۷۷۷

یک فولاد ساز بزرگ دیگر با تجارت‌نو همراه شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، سیدکاظم ملکوتی، با اشاره به قراردادهای بیمه‌ای شرکت بیمه تجارت‌نو با صنایع بزرگ وشکل گیری حس اعتماد دربین بیمه‌گذاران، افزود: نیازهای بیمه‌ای شرکت مجتمع فولاد خراسان درچندین رشته بیمه‌ای وبه صورت یک بسته از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری تحت پوشش شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفت وتنها در بخش بیمه‌های درمان و عمر وحادثه بالغ بر 12هزار نفر بیمه شده برای این بیمه گذار وجود خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،تصریح کرد: بیمه های آتش‌سوزی، تمام دارایی‌ها واموال وپوشش های بیمه ای اتومبیل شرکت مجتمع فولاد خراسان شامل ثالث و بدنه، تحت پوشش بیمه تجارت نو قرارگرفت و به تدریج پوشش های بیمه اتومبیل کارکنان  این شرکت هم تحت پوشش این شرکت بیمه ای قرارخواهدگرفت .

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، ادامه داد: دربخش بیمه‌های مسئولیت، مسئولیت کارفرما درمقابل تمامی کارکنان که دراثر حوادث ناشی از کار آسیب می‌بینند و یا مسئولیت در مقابل اشخاص ثالث و همچنین در بخش بیمه‌های باربری و بیمه‌نامه‌های باربری صادراتی، وارداتی و داخلی شرکت مجتمع فولاد خراسان هم تحت پوشش شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفته است .

ملکوتی، اذعان داشت که شکل گیری حس اعتماد به شرکت بیمه‌تجارت نو در بین صاحبان صنایع بزرگ همچون شرکت مجتمع فولاد خراسان برای این شرکت بیمه‌ای اهمیت بسزایی دارد .

وی،تاکید کردکه شرکت بیمه تجارت‌نو از آغاز فعالیت خود توانسته بخش‌های مختلفی از بنگاه‌های اقتصادی همچون، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، فولاد،صنایع چوب وکاغذ، مراکز دانشگاهی، شهرداری‌ها و استانداری‌ها را در فعالیت بیمه‌گری خود داشته باشد .

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، بااشاره به اهمیت پوشش بیمه اتکایی، تاکید کرد: درحوزه بیمه‌های اموال مازاد بر ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه تجارت نو، تحت پوشش اتکایی بیمه مرکزی و شرکت های معتبر اتکایی داخل کشور قرار می گیرد.

وی،گفت که نهال شرکت بیمه تجارت نو، اکنون به درختی تنومند تبدیل شده و هرروز در صنعت بیمه بالنده تر و پربار تر می شود.

پربیننده ترین نماد ۲ بانک در بازار سرمایه به سبز در آمد نماد ۳ بانک و موسسه اعتباری در بازار سرمایه سبزپوش شد نماد یک شرکت بیمه‌ای در تالار شیشه‌ای سبز پوش شد طب سنتی در عطش حضور پر رنگ‌تر سازمان‌های بیمه‌گر بازار سرمایه در سال گذشته صنعت بیمه را نجات داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه شرکت مجتمع فولاد خراسان شرکت بیمه تجارت نو تحت پوشش بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند