Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارقان حرفه ای در محله نواب، خبرداد.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح محله نواب، اکیپ های ویژه ای از تیم عملیات کلانتری نواب موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری 108 نواب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از یک متهم را به دست آورده و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات سه متهم شامل یک زن و 2 مرد را دستگیر کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کردند؛ تصریح کرد: نحوه کار متهمان به این صورت بوده که خانم سارق در قالب آرایشگر با شناسایی گوشی مالباختگان سریعا موضوع را به دو مرد سارق که با موتور سیکلت بیرون از آرایشگاه در کمین بودند اطلاع رسانی کرده و سارقان بلافاصله اقدام به سرقت موبایل مالباختگان می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در این عملیات ۵٠ فقره موبایل قاپی توسط این باند کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موبایل قاپی سارقان سرقت سرقت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل