Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:07:17 GMT

آمار کرونا قم ۷ اردیبهشت؛ ۸ فوتی و ۱۱۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۸۹۰۰

آمار کرونا قم ۷ اردیبهشت؛ ۸ فوتی و ۱۱۴ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۱۱۴ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمدرضا قدیر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی ۸۵ نفر بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۸۹ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۳۵ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۱۱۸ نفر از بیماران در آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

قدیر تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هشت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: انجام تست روزانه در استان یک هزار و ۴۷۰ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۴۱۰ مورد بوده است.

کد خبر 489747

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها کرونا در قم دوران نقاهت فوت شدگان کرونا در قم آمار ابتلا به کرونا در قم قرنطینه خانگی آمار کرونا در قم بیمارستان وضعیت کرونا در قم توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان