Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:51:20 GMT

کولر گازی گری در ایران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۰۴۵

کولر گازی گری در ایران

کولر گازی ها انواع مختلفی دارند که برند های مختلفی به ساختن آن ها اقدام می کنند. برای نمونه یکی از معروف ترین برند هایی که کولر گازی های مختلفی در انواع مدل را تولید کرده است برند خوش نام و نشان گری می باشد. این برند معروف و معتبر در جهان همواره سیستم های تصفیه ی هوا و یا هملن کولر گازی های متفاوتی را در جهت خنک کردن هوا و رهایی از هوای تاقت فرسا و ناخوشایند تابستان وارد بازار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید بگوییم جدیدا برای آن ها تکنولوژی هایی به کار می رود که موجب می شود بتوان از آن ها به عنوان بخاری استفاده کرد. در نتیجه باید بگوییم که بسیار کاربردی می باشد. یکی از وبسایت های قابل اطمینان که شما کاربران می توانید هر مدل کولر گازی را از آن سفارش دهید فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان می باشد که در ادامه ی این مطلب بیشتر و بهتر با آن آشنا خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان

همانطور که گفتیم فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان یکی از سایت هایی است که طی سال های زیادی در زمینه ی فروش کولر گازی ها و اسپلیت های گری فعالیت دارد. همچنین به دلیل اینکه همواره محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند توانسته است کاربران خود را در هر نقطه ای از ایران راضی نگه دارد.

در واقع فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان طی سال های فعالیت خود با تکیه بر تجربه 9 ساله فروش و خدمات پس از فروش محصولات گری، تمامی سعی خود را بر آن داشته است که بهترین و به روز ترین مدل های کولر گازی و اسپلیت گری را با بهترین قیمت به بازار عرضه نماید.

 کدام مدل از کولر گازی ها را می توان در این وبسایت تهیه کرد؟

با توجه به مواردی که نام برده شد در فروشگاه گری ایرانیان انواع مدل کولر گازی گری موجود می باشد. کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، کولر گازی داکت، کولر گازی پرتابل و کولر گازی پنجره ای مدل هایی هستند که برای خرید شما کاربران موجود می باشند. پس همواره دست شما در انتخاب کولر گازی مورد نظرتان باز است و می توانید محصول دلخواهتان را با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که دوست دارید انتخاب کنید و تنها محدود به چند مدل نمی باشند.

یکی از معروف ترین و خوش ساخت ترین کولر گازی هایی که تا کنون برند گری به بازار عرضه کرده است، کولر گازی پرتابل می باشد که در بند بعدی به توضیح خصوصیات و ویژگی های آن پرداخته ایم.

کولر گازی پرتابل گری و فناوری های آن

کولر گازی های پرتابل را باید یکی از شاهکار ترین و بی نظیر ترین محصولات کمپانی گری به شمار آورد که در وبسیات گری ایرانیان در کنار سایر مدل های دیگر در دسترس می باشد. همچنین یکی از خاص ترین مدل ها می باشد آن هم به این دلیل که از ابعاد و اندازه ی کوچکی بهره می برند و در نتیجه قابل حمل می باشند و به راحتی می توان آن را جه به جا کرد. پس اگر به دنبال یک سیستم تهویه ی مطبوع برای محیط های کوچک همچون اتاق های کوچک و آپارتمان ها و ... هستید می توانید از این مدل استفاده کنید. به علاوه شایان ذکر است که کولر های پرتابل بر خلاف سایر کولر ها از دردسر های نصب برخوردار نمی باشد و به راحت ترین روش ممکن می تون آن را مورد استفاده قرار داد.

کولر گازی دیواری

کولر گازی های دیواری گری را می توان یکی از بهترین و معروف ترین کولر های تولید شده ی این برند دانست. این مدل از کولر ها از یک پنل داخلی و یک یونیت خارجی تشکیل می شوند که پنل داخلی آن در فضای درون منزل و بر روی دیوار نصب می شود و همچنین یونیت خارجی آن را باید د فضای بیرون قرار داد. به علاوه از لحاظ ظاهری نیز بی نظیر هستند و از طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبایی بهره می برند. از ویژگی های اصلی این مل کولر می توان استفاده از کمپرسور های عالی، گاز مبردR410a  و R22  و همچنین ظرفیت های مختلف 9000 تا 36000 بی تی یو اشاره کرد.

نکات لازم برای خرید کولر گازی گری

زمانی که به خرید کولر گازی همچون کولر گازی های گری اقدام می کنید برای اینکه همواره بتوانید یک محصول کاملا مناسب را خریداری نمایید و دچار مشکل نشوید. بهتر است که نکتات مختلفی را رعایت کنید. این نکات شامل:

میزان بودجه ی مورد نظر: نکته ی بسیار مهمی که در خرید کولر گازی نقش دارد میزان بودجه ای است که می خواهید به خرید کولر گازی اختصاص دهید. پس اگر بودجه ی شما نیز کم می باشد نیازی به نگرانی نیست زیرا در وبسایت گری هر مدل کولری با هر قیمتی وجود دارد و می توانید بسته به قیمت مورد نظرتان کولر مناسب خود را انتخاب نمایید.

متراژ فضای مورد نظر: مورد دیگر مساحت و متراژ مکانی است که قصد دارید در آن کولر را نصب کنید. به این صورت که ابتدا باید مساحت و ابعاد محیط را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. در گری ایرانیان کولر گازی هایی با ظرفیت 9000 تا 36000 و بیشتر وجود دارد.

نوع مکان: همچنین باید به این مورد نیز توجه کنید که برای چه مکانی می خواهید کولر بخرید. یعنی مکان مورد نظرتان تجاری، اداری، مسکونی و ... است. سپس بر اساس آن کولر را انتخاب کنید. یعنی اگر برای مکان مسکونی باشد بهتر است از کولر گازی های دیواری، برای مکان های کوچک همچون آپارتمان ها از کولر گازی های پرتابل، محیط های اداری و هتل ها و .. که مساحت بزرگی دارند بهتر است از کولر گازی های ایستاده استفاده کنید. به علاوه نوع امکانات و موتور و ... کولر نیز در خرید آن موثر هستند.

مزایایی که خرید کولر از گری ایرانیان دارد

با خرید از وبسایت گری ایرانیان می توان به: تضمین اصل بودن کالا با تایید اصالت کالا، 7 روز زمان بازگشت و مهلت تست محصول، پرداخت هزینه پس از دریافت محصول، پشتیبانی و پاسخگویی در 7 روز هفته و 24 ساعته، تحویل محصول در کمترین زمان ممکن و تنوع محصولات و مدل های مختلف کولر گازی دست یافت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای مجیر دعای روز چهاردهم رمضان سعید لیلاز خرید کولر گازی گری ایرانیان کولر گازی دیواری اسپلیت رپرتاژ آگهی ماه رمضان دعای مجیر دعای روز چهاردهم رمضان سعید لیلاز کولر گازی ها خرید کولر گازی کولر گازی کولر ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن خجسته‌مهر صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز یکی از رویدادهای مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم، گفت: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: پیش از این حضور سرمایه‌گذاری بانک‌ها در صنعت نفت را تجربه کرده بودیم و نتیجه آن قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری شد که در تاریخ صنعت نفت و کل کشور بینظیر و منحصر به فرد بوده؛ از آن حجم هم ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار مربوط به توسعه میدان‌های مشترک بوده است.

خجسته‌مهر با اشاره به امضای قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها گفت: به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کارهای بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور در چهار استان خوزستان، فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد افزوده می‌شود.

معاون وزیر نفت گفت: امسال با همکاری بخش خصوصی و هلدینگ‌های پتروشیمی، جهش دوم در سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها را رقم می‌زنیم که این سرمایه‌گذاری مولد، راهبردی و معنادار است زیرا قراردادهایی جذاب، زودبازده و درآمدزا هستند.

خجسته‌مهر سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آن‌ها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: معنای سال جهش تولید با مشارکت مردم این است که بسیاری از مردم ایران جزو سهام‌داران خرد و کلان واحدهای پتروشیمی هستند و هرکدام از آنها که پولی دارند در پتروشیمی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران یادآور شد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع قراردادهایی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار امضا شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)