Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@08:59:12 GMT

احتمال دعوت از لژیونر پرسپولیسی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۱۵۶

احتمال دعوت از لژیونر پرسپولیسی به تیم ملی

علی علیپور روند خوبی در هفته‌های اخیر لیگ برتر پرتغال داشته است. دو گل و یک پاس گل موید این مطلب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نکته جالب اینکه در هفته های اخیر علی علیپور در پست وینگر راست بازی کرده است که نمایش خوبی در این پست داشت. شاید به همین بهانه اسکوچیچ وی را به عنوان وینگر راست به اردوی تیم ملی دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر گفت ۶ مهاجم در سطح بین المللی داریم که من نمی توانم همه ی آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کنم. اگر علی علیپور به روند گلزنی اش ادامه دهد این شانس را دارد به اردوی تیم ملی در خرداد ماه دعوت شود.

علی علیپور در سال های اخیر یکی از مهمترین مهاجمان فوتبال ایران بوده اما کارلوس کی روش سردار آزمون و مهدی طارمی را به او ترجیح می داد و کریم انصاری فرد هم به عنوان بازیکن جانشین به اردوی تیم ملی دعوت می شده است. در حال حاضر هم سردار آزمون آقای گلی لیگ برتر روسیه است و مهدی طارمی هم برای پورتو گل های موثری زده است. اما بازی در پست وینگر راست می تواند شانس جدیدی به علی علیپور بدهد به خصوص که در بازی های رصد شده در ماریتیمو علی علیپور به خاطر توان بدنی علاوه بر حضور در حمله در دفاع هم حضور مثر ثمری داشته است.

دو گل به فارنسه و بوآویستا و ایجاد موقعیت گل در بازی با ریوآوه علی علیپور را تبدیل به بهترین بازیکن ماریتیمو در هفته های اخیر کرده است. او در بازی با بوآویستا از سوی تماشاگران تیمش به عنوان بهترین بازیکن برگزیده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور اسکوچیچ برنامه فوتبال برتر اردوی تیم ملی علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!