Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علیرضا نصیری‌رضی، اظهار داشت: اول اردیبهشت ماه سال جاری به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله طی هماهنگی با مرجع قضایی ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد پسربچه‌ای ۱۰ ساله در کوچه مشغول بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، مشخص شد متهمان با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند لذا برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کرده‌اند که شاکی این مطلب را در ابتدا به ماموران اعلام نکرده بود.

سرهنگ نصیری‌رضی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و در سکوت خبری رسانه‌ای به سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان رسیده بودند که متاسفانه رئیس شورای روستا و مدیر یکی از کانال‌های تلگرامی شهرستان در اقدامی غیرحرفه‌ای اقدام به رسانه‌ای کردن ماجرا به نقل از اعضاء خانواده پسربچه کرده که همین مسئله باعث خلل در روند تحقیقات تخصصی پلیس و مراجع قضائی شد.

وی گفت: با توجه به خبر منتشر شده از قول خانواده پسر ربوده شده در فضای مجازی از طریق کانال تلگرامی، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از نشر چنین خبری، به پلیس اعلام داشتند در این خصوص با هیج خبرنگار و یا رسانه‌ای مصاحبه نداشتند و این خبر بدون هماهنگی با آنها منتشر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه در اعلام چنین خبرهایی نباید شتابزده عمل کرد چرا که موجب اخلال در روند کار تحقیقاتی و عملیاتی پلیس و دستگاه قضائی می‌شود، گفت: تلاش‌ها برای دستگیری آدم‌ربایان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان تاکید کرد: از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای انتظار می‌رود در رسانه‌ای کردن اخبار و موضوعات امنیتی و انتظامی که نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتری دارد دقت کنند چرا که در صورت نیاز این اخبار از طریق پلیس و مرجع قضائی در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان