Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید آخوندی، رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی با بیان اینکه که این ستاد از اردیبهشت پارسال کارش را آغاز کرده است، گفت: معاونت‌های مختلف رسانه ملی تولید ۴۰۰ هزار دقیقه برنامه را برای انتخابات پیش رو تدارک دیده‌اند که اگر گزارش‌های خبری را هم به این آمار اضافه کنیم، حجم برنامه‌های تولیدی انتخاباتی صداوسیما به بیش از 530 هزار دقیقه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری حدود 267 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید شده بود.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی از برنامه‌ریزی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برای طراحی برنامه‌هایی در فضای مجازی و ایجاد امکانات در پلتفرم‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات جهت تبلیغ و معرفی خود خبر داد و همچنین گفت: مرکز تحقیقات سازمان صدا با انجام نظرسنجی‌های دقیق، نبض جامعه را در موعدهای زمانی مشخص‌شده می‌گیرد و به سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای در عرصه انتخابات کمک فراوانی می‌کند.

آخوندی از تدارک ۸۱ برنامه در سیما و ۵۶ برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که بر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اثرگذار خواهد بود، از اختصاص ۱۱۰۰ دقیقه برنامه انتخاباتی برای هر نامزد خبر داد که در آن‌ها می‌توانند به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و تصریح کرد: این حجم از برنامه نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد بیشتر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی انتخابات مجید آخوندی مناظره ریاست جمهوری رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی