Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه یکی از روزنامه‌های کشور عربستان، شاگردان رگکامپ تلاش می‌کنند شکست تاریخی بازی رفت مقابل استقلال ایران را جبران کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «الشرق الوسط» درباره دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان که بامداد روز یکشنبه برگزار خواهد شد، نوشت: الاهلی تلاش می‌کند پیروزی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا تداوم بخشید و امیدهای خود را برای صعود، زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محکی دشوار مقابل استقلال در هفته پنجم مرحله گروهی.

الاهلی به دنبال بازگرداندن اعتبار خود پس از شکست تاریخی پنج گله در بازی رفت و گرفتن انتقام از حریف است. زمانی که نتیجه 3 بر 2 بود، الاهلی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقایق پایانی به شدت افت کرد و با شکست 5 بر 2 مغلوب شد. الاهلی دو پیروزی مقابل الشرطه به دست آورد و امتیازات خود را به عدد هفت رساند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر از استقلال در رده سوم ایستاده است.

امید الاهلی به گلزنی السومه مقابل استقلال

تیم رگکامپ تلاش می‌کند مقابل تیمی که قدرتمندترین خط حمله مسابقات را دارد و بازیکنان آن تاکنون 13 گل در چهار بازی به ثمر رسانده‌اند، هر سه امتیاز را به دست بیاورد. الاهلی هم روی عمر السومه حساب کرده که اخیراً آمادگی حضور در میادین را پیدا کرده است. او با آغاز مجدد روند گلزنی‌های خود، چهار بار دروازه رقبا را باز کرد و پس از مایکل اولونگا، در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

پس از شکست 4 بر 3 در دیداری هیجان‌انگیز، استقلال ایران به دنبال ریکاوری فنی تیمش بود و مقابل الدحیل به تساوی 2-2 رسید. این تیم هم روی چند بازیکن ممتاز خود چون شیخ دیاباته بهترین گلزن تیم، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی و محمد نادری حساب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی