Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:13:47 GMT

ستاره رومانیایی الاهلی در یک قدمی دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۴۲۸

تمرینات روزهای اخیر تیم الاهلی عربستان نشان می دهد،  الکساندرو میتریتا می تواند در دیدار با استقلال به میدان برود

به گزارش طرفداری، در حالی که پیش از این تیم الاهلی عربستان ستاره رومانیایی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت به احتمال فراوان او می تواند در دیدار برابر استقلال به میدان برود.

تمرینات بازیکنان الاهلی و تمرکز و برنامه ریزی کادر فنی این تیم روی بازیکنان نشان می دهد الکساندرو میتریتا می تواند در بازی امشب این تیم برابر استقلال ایران به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندرو میتریتا، از جمله بازیکنان الاهلی است که به دلیل مصدومیت تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست به میدان برود.

نکته مهم درباره این بازیکن اینکه او پیش از این به دنبال فسخ قرارداد خود با الاهلی عربستان بود که در نهایت با تلاش مسئولان این تیم، او به حضور خود در این تیم ادامه می دهد.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میدان برود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود

 هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس