Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:50:52 GMT

افزایش ۲۵ درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در صداوسیما

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۴۵۱

معاون سیاسی سازمان صداوسیما با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات رسانه ملی، از افزایش ۲۵ درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مجید آخوندی، رئیس ستاد انتخابات این رسانه با بیان اینکه که این ستاد از اردیبهشت پارسال کارش را آغاز کرده است، گفت: معاونت‌های مختلف رسانه ملی تولید ۴۰۰ هزار دقیقه برنامه را برای انتخابات پیش رو تدارک دیده‌اند که اگر گزارش‌های خبری را هم به این آمار اضافه کنیم، حجم برنامه‌های تولیدی انتخاباتی صداوسیما به بیش از ۵۳۰ هزار دقیقه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری حدود ۲۶۷ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید شده بود.

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما از برنامه‌ریزی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برای طراحی برنامه‌هایی در فضای مجازی و ایجاد امکانات در پلتفرم‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات جهت تبلیغ و معرفی خود خبر داد و همچنین گفت: مرکز تحقیقات سازمان صدا با انجام نظرسنجی‌های دقیق، نبض جامعه را در موعدهای زمانی مشخص‌شده می‌گیرد و به سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای در عرصه انتخابات کمک فراوانی می‌کند.

آخوندی از تدارک ۸۱ برنامه در سیما و ۵۶ برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که بر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اثرگذار خواهد بود، از اختصاص ۱۱۰۰ دقیقه برنامه انتخاباتی برای هر نامزد خبر داد که در آن‌ها می‌توانند به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و تصریح کرد: این حجم از برنامه نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود