Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت استان قزوین: در سال گذشته با تشکیل 544 فقره پرونده بیش از 12 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عزیز الله افضلی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز که عصر سه شنبه در محوطه باز استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سایت انبار کالا ۴۳ هزار و ۱۵۷ مورد ثبت نام صورت گرفت که  ۲۵۸۸ مورد در انتظار تائید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی ها تعداد  ۴۰ هزار و ۵۶۹ مورد از ثبت نام ها تائید شده و ۲۲۵۷ غیر فعال است و در حال حاضر تعداد ۸۹۳ مورد از انبارها فعال شده است.

افضلی تصریح کرد: برخی صاحبان واحدهای تولیدی انبارهای بزرگ را در سامانه ثبت کرده اند اما برخی هنوز از این سامانه اطلاعی ندارند و پیشنهاد می شود با تعیین ضرب العجل یک مهلتی برای تکمیل اطلاعات سامانه داده شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: هر جایی که محل نگهداری کالا و محصول کشاورزی باشد انبار تلقی می شود که با این تعریف بیش از ۵۱۲ هزار انبار در کشور شناسایی شده است.

شناسایی و کشف 12 میلیارد تومان کالای قاچاق 

افضلی در خصوص فعالیتهای انجام شده برای مقابله با کالای قاچاق هم اظهارداشت: در سال گذشته با انجام بیش از  ۱۴ هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی تعداد ۵۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در استان تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صمت استان قزوین میلیارد تومان استان قزوین کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان