Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم.

کشف محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس بردسیر

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۳ دستگاه خودروی تیز رو و ناکامی ۳ متهم در انتقال ۳۸۵ کیلو تریاک از محدوده شهرستان بردسیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بردسیر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"گلزار-کرمان"به ۲ دستگاه خودروی پژو که با سرعت بالا در حرکت بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بررسی هوشمندانه این ۲ خودرو متوجه شدند راننده آن‌ها به عنوان راه پاک کن، یک خودروی دیگر حامل یک محموله سنگین تریاک را همراهی می‌کنند که در ادامه ماموران طی عملیاتی خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد را نیز متوقف و در بازرسی از آن ۳۸۵ کیلو تریاک کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات ۳ قاچاقچی که قصد داشتند این محموله را از طریق محور مواصلاتی بردسیر به مرکز کشور منتقل کنند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان احشام و منازل در شهرستان منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از دستگیری یک باند سرقت با ۲۱ فقره سرقت احشام و ۱۱ فقره سرقت منازل و اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نوری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، منازل و اماکن در سطح شهرستان و با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی، متهمانی که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت احشام از مراتع و محل‌های نگهداری دام و منازل خالی از سکنه در این شهرستان می‌کردند، شناسایی شدند.

او بیان کرد : ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان را طی چند عملیات ضربتی دستگیر کردند که این افراد به ۲۱ فقره سرقت احشام و ۱۱ فقره منازل و اماکن در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب را از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت برشمرد.

کشف ۱۴ فقره سرقت خودرو و منزل در عملیات پلیس آگاهی کرمان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۱۴ فقره انواع سرقت به ارزش اموال ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی افزایش سرقت خودرو به ویژه پراید در سطح شهر و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند یک متهم هنگام رانندگی با یک دستگاه خودرو با پلاک خودرویی دیگر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان دستگیر شد.

او افزود: در بررسی خودروی متهم یک جلد سند مربوط به خودروی پرایدی که تحت تعقیب پلیس بود کشف و در اعترافات بعدی این متهم مشخص شد وی ۱۴ فقره انواع سرقت از جمله ۹ فقره سرقت خودرو‌ی پراید ۲ فقره سرقت مخزن آب و گازوئیل و ۲ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت منزل را با همدستی شخص دیگری انجام داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دیگر متهم و تعداد ۴ نفر مال خر مرتبط با این پرونده تصریح کرد: با توجه به سوابق و پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه نیز تحویل آن‌ها شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تحویل متهمان به مقامات قضایی از همشهریان خواست: به منظور پیشگیری از جرایمی نظیر سرقت خودرو از تجهیزات ایمنی و محافظتی استفاده کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی محموله مواد مخدر فرمانده انتظامی سرقت احشام سرقت خودرو پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن