Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:03:01 GMT

خروج از گارانتی با دستکاری سیستم الکتریکی خودرو

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۹۷۴۱

خروج از گارانتی با دستکاری سیستم الکتریکی خودرو

معاون مهندسی و کیفیت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) گفت: هرگونه تغییر و دستکاری در سیستم الکتریکی خودروها حادثه‌ساز است و خودرو را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.

به گزارش برنا از ایران خودرو؛ آقای امیرحسین مفید افزود: از آن‌جا که طراحی سیستم‌های الکتریکی خودروها در سال‌های اخیر، همراه با پیشرفت فناوری در این زمینه، بسیار تخصصی‌تر شده؛ نصب تجهیزات الکتریکی غیراستاندارد در خودرو می‌تواند باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در خودرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفید گفت: این اقدام مطابق موارد اعلام شده در دفترچه محصول و گارانتی خودروها، علاوه بر ابطال گارانتی خودرو و یا بخشی از خودرو و ایجاد هزینه‌های اضافی برای مالکان، می‌تواند صدمات مادی و جانی جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

مفید افزود: با توجه به این‌که هریک از دسته سیم‌های به کار رفته در خودرو با توجه به جریان الکتریکی طراحی شده خودرو انتخاب شده‌اند، بنابراین استفاده از تجهیزات الکتریکی اضافی باعث بروز اختلال در این طراحی شده و می‌تواند باعث سوختگی دسته سیم‌ها، خاموشی ناگهانی خودرو در حین حرکت و یا آسیب به سایر قطعات خودرو شود. بنابراین به مالکان محترم خودرو توصیه می‌شود از نصب هرگونه تجهیزات برقی غیراستاندارد بر روی خودرو پرهیز کرده و مطابق آنچه در دفترچه محصول و گارانتی خودروساز توصیه شده است، اقدام کنند.

معاون ایساکو گفت: مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سیستم‌ برق خودرو همچون باتری، دینام و استارت و سایر سیستم‌های خودرو، به منظور اطمینان خاطر از نحوه ارایه خدمات و خارج نشدن خودرو از گارانتی، باید به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند. همچنین مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت، مشاوره و راهنمایی در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند یا با استفاده از نرم افزار ایساکو از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشور‌های حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته وی تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و تامین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های افریقایی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت