Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیریان گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن «روزه اولی ها» با همکاری کانون های فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد «زينب کبری (س)» و «۱۸ اسفند» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهر جونقان از شهرستان فارسان برگزار شد.

«اسفندیار امیریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن «روزه اولی ها» با همکاری کانون های فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد «زينب کبری (س)» و «18 اسفند» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهر جونقان از شهرستان فارسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: این برنامه معنوی با هدف ایجاد انگیزه در کودکانی که به سن تکلیف رسیده اند برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، بیش از ۱۵ نفر از دختران تازه به سن تکلیف رسیده عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان حضور داشتند.

 

امیریان گفت: تلاوت قرآن، بیان اجمالی احکام، سخنرانی و قصه گویی از جمله برنامه های جشن «روزه اولی ها» توسط کانون های مساجد شهرستان فارسان بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی از اهداف برگزاری جشن سراسری روزه اولی ها بیان شده است.

 

وی، تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان را از دیگر اهداف برگزاری جشن «روزه اولی ها» عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری ۱۸ اسفند شهر جونقان جشن روزه اولی ها شهرستان فارسان روزه اولی ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند