Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان و رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پیام‌های تسلیت آنان به‌ مناسبت درگذشت سردار مجاهد سیدمحمد حجازی تشکر و برای مجاهدان حزب‌الله و حماس، و ملت فلسطین آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،  متن پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب مستطاب حجةالاسلام والمسلمین آقای سیّدحسن نصرالله برادر عزیز دامت‌برکاته
سلام علیکم؛
پیام تسلیت مهربانانه و برادرانه‌ جناب‌عالی را به‌مناسبت درگذشت تأسف بار سردار مجاهد سیّدمحمّد حجازی رضوان‌الله‌علیه دریافت کردم و از ابراز محبت شما متشکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم عمری در حال جهاد فی سبیل الله گذرانید و در حال جهاد فی سبیل‌الله به لقاءالله پیوست، و این سرگذشت مبارک و غبطه‌انگیزی است. رحمت خدا بر او باد. خداوند جنابعالی را در کنف حمایت خود حفظ کند و برکات وجود شما را برای اسلام و مسلمین مستدام بدارد. حقیر همیشه دعاگوی شمایم و به همه‌ برادران حزب‌الله سلام می‌رسانم.

والسلام علیکم و رحمةالله  
سیّدعلی خامنه‌ای       
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰      
برابر با ۱۴ رمضان‌المبارک ۱۴۴۲

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیّه دامت‌توفیقاته
سلام علیکم؛
از پیام محبت‌آمیز جنابعالی به‌مناسبت درگذشت سردار مجاهد سیّدمحمّد حجازی رحمةالله‌علیه متشکرم. آن مرحوم با جهاد زندگی کرد و در حال جهاد به لقاءالله پیوست. ما همواره در قضیه فلسطین با برادران مجاهد فلسطینی همدل و همراهیم و خود را در یک سنگر می‌دانیم و از خداوند قادر حکیم نصرت ملت فلسطین را مسألت میکنیم. خداوند شما را در این راه پر اجر و پر افتخار کمک فرماید. به برادران در حماس سلام می‌رسانم.

والسلام علیکم و رحمةالله  
سیّدعلی خامنه‌ای     
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰     
برابر با ۱۴ رمضان‌المبارک ۱۴۴۲

بیشتر بخوانید: هشدار فرمانده سپاه به اسرائیل بعد از فوت سردار حجازی:شادمادن هستید؟ شاد نباشید؛ ناپدید خواهید شد روایت سردار شهید حجازی از حاج‌قاسم (فیلم) پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت سردار حجازی تشییع پیکر سردار حجازی فردا سه شنبه در اصفهان لینک کوتاه: asriran.com/003HIK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درگذشت سردار رهبر انقلاب سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از الجزایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز-دوشنبه- در استانبول با هیاتی از کشور الجزایر شامل گروه‌های پارلمانی،روسای احزاب و نمایندگان سابق دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، طرفین در این دیدار درخصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی جنگ غزه و پیامدهای آن رایزنی کردند.

هنیه که برای شرکت در کنفرانسی پارلمانی به ترکیه سفر کرده است امروز میزبان جمعی از اعضای پارلمان اردن و همچنین تعدادی از چهره‌های اردنی بود.

طبق بیانیه جنبش حماس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در دیدار با نمایندگان پارلمانی و چهره‌های اردنی به بررسی تحولات سیاسی و میدانی جنگ علیه نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و زندان‌های این رژیم پرداخت.

هنیه در این دیدار بر مسؤولیت مشترک مقابله با این جنگ روبه‌تشدید و طرح‌های رژیم اشغالگر برای نابودی مساله فلسطین و ایده تل‌آویو برای کوچاندن فلسطینی‌ها به عنوان یکی از راه‌حل‌ها در کرانه باختری و نوار غزه تاکید کرد و گفت: این مساله از سوی مردم و مقاومت ما و یا هیچ یک از تشکل‌های امت ما قابل پذیرش نبوده و آنها چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تقدیر از همبستگی که مردم اردن نشان می‌دهند و همواره بر اتحاد دو ملت تاکید دارند، گفت: اردن از اهمیت ویژه‌ای در مساله فلسطین برخوردار است.

در این دیدار نمایندگان اردن نیز به هنیه بابت شهادت جمعی از فرزندان و نوه‌هایش و نیز جمعی از فلسطینی‌های ساکن غزه و کرانه باختری تسلیت گفته و از مقاومت مردم فلسطین و اقداماتشان در غزه در مواجهه با اشغالگران جهت رسیدن به آزادی و احقاق حقوقشان تقدیر کردند.

همچنین آنها بر موضع ثابت خود در حمایت از ملت فلسطین و مساله عادلانه آن تا زمان برپایی کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی تاکید کردند.

استانبول از روز جمعه به مدت سه روز میزبان پنجمین کنفرانس پارلمانی‌های حامی قدس با عنوان «آزادی و استقلال برای فلسطین» بود.

در این کنفرانس نزدیک به ۶۰۰ نماینده پارلمان از بیش از ۷۵ کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی