Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان اعلام کرد رژیم صهیونیستی مخالفت خود با برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی را به مسئولان این تشکیلات ابلاغ کرده است.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره تلویحی به تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای به تعویق انداختن انتخابات ملی این کشور، تأکید کرد: پیشتر هم گفته بودیم که بدون قدس، انتخاباتی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر جنبش حماس اعلام کرده بود که با هرگونه تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی در فلسطین مخالف است. درهمین ارتباط، حازم قاسم گفته بود: تعویق انتخابات به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی کاملاً باطل و مردود است و گروه‌های فلسطینی در نشست روز پنجشنبه باید در مورد ساز و کارهای برگزاری انتخابات گفتگو کنند.

روز گذشته برخی منابع فاش کردند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم دارد با اعزام «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به قطر به طور غیرمستقیم از اقدامات احتمالی و خطرناک حماس در آینده‌ای نزدیک پیشگیری کند.

این منابع اعلام کردند: ابومازن تصمیم گرفته تا با فرستادن الشیخ به قطر و دیدار وی با مقامات عالی این کشور آنها را به مذاکره و اقناع رهبران حماس با هدف جلوگیری از بروز هرگونه اقدام خشمگینانه از سوی غزه در صورت تعویق انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی مجاب کند.

کد خبر 5199447 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی ترکیه جو بایدن افغانستان عربستان سعودی نسل کشی ارامنه لبنان سوریه ایران اوکراین برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد