Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@21:31:17 GMT

معرفی سرپرست دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۲۱۵

معرفی سرپرست دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت فدراسیون، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، علی دهقانی سانیج به عنوان سرپرست دپارتمان مسابقات بین المللی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در حکم قنبرزاده خطاب به دهقانی سانیج آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مسابقات بین المللی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی در سازمانهای ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم و تحقیقات بوده و از سوابق دهقانی میتوان به مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، عضو کمیته اجرایی کنگره بین المللی فوتبال کلینیک، هماهنگ کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مدیر اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال جوانان در مقدماتی جام جهانی جوانان، نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، نماینده سازمان لیگ فوتبال در مسابقات کشوری، عضو LOC مسابقات مقدماتی المپیک ریو۲۰۱۶، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۵، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۱۴ و۲۰۱۸، عضو LOC مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان۲۰۱۳ آسیا و قضاوت در سوپرلیگ مالزی ۲۰۱۰_۲۰۱۱ و معاون باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عضو LOC مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا