Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان روز سه‌شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان آبادان گفت: تمامی ارگان‌ها باید نیاز استخدام خود را به اداره کار اعلام کرده و اولویت جذب را به افراد بومی اختصاص دهند و هر مدیری که از این قانون پیروی نکند توبیخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ایجاد اشتغال، جذب نیروهای بومی و رفع مشکلات بیکاری باید در دستور کار مسوولان باشد.

موسوی تصریح کرد: آبادان با داشتن صنایع بزرگ و کوچک پتانسیل بالایی در ایجاد اشتغال دارد که متاسفانه با بی‌تدبیری این فرصت‌ها اکثرا در اختیار غیربومیان گذاشته می‌شود.

او ایجاد اشتغال را از دغدغه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: میانگین شاخص بیکاری در آبادان می‌طلبد که یک حرکت با مدیریت جهادی انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: برای افراد غیربومی با واسطه در آبادان ایجاد اشتغال می‌شود این در حالی است که متقاضیان اشتغال در شهرستان منتظر فرصت شغلی هستند.

موسوی افزود: توسعه و شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در اولویت کاری برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در شهرستان آبادان قرار گرفته است.

او به پیامدهای بیکاری مانند سرقت، اعتیاد و سایر ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود به صورت جدی از جوانان بومی در آبادان با ایجاد اشتغال حمایت شود ، تنها با ایجاد اشتغال می توان از این ناهنجاری ها پیشگیری کرد. 

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اشتغال مشکلات بیکاری ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس اروند مجازی شد

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در ۶ شهرستان را غیر حضوری اعلام کرد.

بر این اساس مدارس در شهرستان های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان برای سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرحضوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد