Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@10:19:49 GMT

تشدید محدودیت ‌های سختگیرانه قرنطینه در آلمان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۴۴۰

آفتاب‌‌نیوز :

قرار است با به اجرا گذاشته شدن مقررات منع آمد و شد شبانه از ساعت ۲۲ تا پنج بامداد، تماس های شخصی و دسترسی به فروشگاه های کالاهای غیرضروری در نقاطی با نرخ بالای همه گیری محدودتر شود.

نهاد نظارت بر بیماری های آلمان روز جمعه ابتلای بیش از ۲۳ هزار تن را به کووید - ۱۹ و جان سپردن نزدیک به ۳۰۰ تن را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کشور از آغاز همه گیری کرونا در اوایل سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از سه میلیون نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند و ۸۰ هزار نفر نیز جان باختند.

مرکل افزود: اقدامات تشدید محدودیت ها در نقاطی با بیش از ۱۰۰ مورد تازه ابتلا در هفته به ازای هر ۱۰۰ هزار سکنه، به صورت خودکار به اجرا گذاشته می شود.

وی در واکنش به منتقدان داخلی که این اقدامات را غیرضروری دانسته اند، با اشاره به کاهش میزان ابتلاء در کشورهایی مانند انگلیس، پرتغال و ایرلند در پی اجرای شدید مقررات قرنطینه، از تصمیمی تازه دولت برای اعمال محدودیت های تازه دفاع کرد.

ده ها هنرپیشه و ورزشکار مشهور آلمانی اخیرا با انتشار تصاویر ویدیویی این محدودیت ها و هوادارانشان را به باد تمسخر و استهزا گرفته بودند.

مجلس آلمان در چند روز گذشته با کنارگذاشتن تدابیر و اقدامات جسته گریخته و ناهماهنگی که اغلب در ۱۶ ایالت این کشور اروپای غربی برای مهار همه گیری به اجرا گذاشته می شد، قانونی دائمی برای اجرا در نقاط با نرخ بالای همه گیری را تصویب کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرکل کرونا قرنطینه خانگی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه