Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@09:18:26 GMT

انتصاب سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۶۰۳

انتصاب سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی فوتبال

سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی با حکم سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، علی دهقانی سانیج به‌عنوان سرپرست دپارتمان مسابقات بین‌المللی فدراسیون فوتبال منصوب شد.

 

بنابر نوشته سایت فدراسیون فوتبال، علی دهقانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم و تحقیقات بوده و از سوابق وی میتوان به مدیریت تیم فوتبال نساجی مازندران، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، عضو کمیته اجرایی کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک، هماهنگ کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مدیر اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال جوانان در مقدماتی جام جهانی جوانان، نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، نماینده سازمان لیگ فوتبال در مسابقات کشوری، عضو LOC مسابقات مقدماتی المپیک ریو۲۰۱۶، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۵، عضو LOC مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۱۴ و۲۰۱۸، عضو LOC مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان۲۰۱۳ آسیا و قضاوت در سوپرلیگ مالزی ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و معاون باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عضو LOC مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه