Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - برگزاری برنامه قرعه‌کشی با جوایز ارزنده، ارسال پیامک‌های انگیزشی و امکان مشاهده امتیاز برای بیمه‌گزاران؛ از جمله مواردی است که می‌توان از آن به عنوان ابزار ترغیب نسبت به پرداخت معوقات بیمه‌نامه‌ها و واریز اقساط پیش از موعد بهره برد.
به گزارش شمانیوز؛ ارزشمندترین سرمایه هر فردی زمان و عمر اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر سرمایه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی درست از لحظات آن، خود را در برابر حوادث و مخاطرات احتمالی ایمن کرد؛ که این، هدف اصلی بیمه‌های زندگی است. در واقع بیمه زندگی با تضمین پشتیبانی مالی در صورت وقوع خسارت مالی یا مشکل احتمالی به وجودآمده در صورت فوت شخص بیمه‌شده آرامش خاطر را برای فرد به همراه می‌آورد و راهی برای حفاظت از آینده مالی خانواده است. موضوعی که ممکن است اهمیت و مزایای بسیار آن با گذشت زمان کمرنگ شود! در همین راستا و به منظور آگاه‌سازی بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نسبت به مزایای این بیمه‌نامه و بهره‌مندی از پوشش‌های آن در مواقع ضروری؛ بیمه ملت نسبت به برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی اقدام کرد.
بیشتربخوانید:با تخفیفات بیمه‌ای طرح ماه رحمت تا عید سعید فطر
همچنین به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست بینه گزاران، تعداد جوایز مرحله آخر قرعه‌کشی افزایش یافته و در این مرحله علاوه بر گوشی تلفن همراه هوشمند به یک نفر، 5 جایزه نقدی نیز به برندگان قرعه‌کشی اعطا می‌شود.
به همین منظور، روز چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه 1400، قرعه‌کشی پایان ماه اسفند و فروردین ویژه بیمه گزاران در ساعت 15 انجام می‌شود.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام بیمه زندگی بیمه ملت (https://www.instagram.com/MelaLife/) برگزار شده و مدیر بیمه‌های زندگی بیمه ملت در این برنامه زنده به سوالات بیمه‌گزاران و کانال توزیع پاسخ می‌دهند.
منبع:روابط عمومی بیمه ملت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه های زندگی بیمه گزاران بیمه ملت قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در هشت حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه تهران ۴۰۰۰ شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در همین راستا، در حاشیه نشست خبری امروز یکشنبه هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از صندوق الکترونیک اخذ رأی رونمایی شد.

کد خبر 6096942 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان