Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:29:41 GMT

رفع موانع تولید اولویت کاری مدیران خوزستانی باشد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۸۹۳

رفع موانع تولید اولویت کاری مدیران خوزستانی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهشهر، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در خوزستان، اشتغال‌زایی را به دنبال دارد که باید شرایط حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شود.

وی، بر توجه به مسائل قانونی برای جلب سرمایه‌گذاری در خوزستان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید راه را برای سرمایه‌گذار باز کنند تا بتوان از این طریق اشتغال زایی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان عنوان کرد: به همه معاونان و مدیران خود تأکید کرده‌ام که برای برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاران در خوزستان راهکار ارائه کنند و بروکراسی اداری را در این زمینه کنار بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه رفع موانع تولید باید در اولویت کاری مدیران این استان قرار گیرد، گفت: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید از طریق قوانین اقدام کرد و اگر قوانین کارساز نبود، می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد، در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداشت.

به گزارش مهر، پیشنهاد دو سرمایه‌گذار برای دریافت زمین در ماهشهر برای سرمایه‌گذاری بررسی شد.

کد خبر 5199496

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان جذب سرمایه گذاری تسهیلات اشتغالزایی ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 بارش باران کمک مومنانه عکس استانها اردبیل سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک