Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:09:08 GMT

رئال مادرید و پیش فروش پیراهن های ستاره اتریشی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۹۵۷

رئال مادرید و پیش فروش پیراهن های ستاره اتریشی

کواترو مدعی شد رئال مادرید حتی پیراهن های داوید آلابا برای فصل آینده را پیش فروش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ستاره اتریشی بایرن مونیخ بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین گفته شد که داوید آلابا پیشنهادات زیادی از بسیاری تیم ها دریافت کرده اما خودش ترجیح می دهد حرفه اش را در فوتبال اسپانیا و یکی از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا ادامه دهد. با این وجود بارسا از رقابت برای جذب ستاره اتریشی کنار کشید تا حضور داوید آلابا در سانتیاگو برنابئو قطعی به نظر برسد.

 

 

 

 

از طرفی طی هفته های اخیر اکثر رسانه ها از قطعی شدن حضور آلابا در رئال مادرید خبر دادند و حتی مارکا ادعا کرد که کارهای این انتقال نهایی شده است. در همین ارتباط دپورتیوو کواترو ادعای جدید و جالبی را مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که باشگاه رئال مادرید پیراهن های داوید آلابا را برای فصل بعد پیش فروش کرده و شماره این بازیکن هم مشخص شده است.

 

در واقع با این شرایط فقط باید منتظر ماند تا طی هفته‌های آتی انتقال آلابا به رئال مادرید توسط این باشگاه به شکل رسمی اعلام شود.

بایرن مونیخ رئال مادرید دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید دیوید آلابا رئال مادرید داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم