Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسحاق امیدوار»  شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای گشت منابع طبیعی شهرستان در بررسی وضعیت مراتع جنوبی شهرستان، از وقوع آتش سوزی در مراتع جنگلی امام زاده اسماعیل (ع) مطلع شدند و برای خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به وسعت منطقه، اعضای هنگ امداد طبیعت گل مکان مرودشت و اعضای هنگ امداد طبیعت روستای امام زاده اسماعیل(ع)   به یاری عوامل منابع طبیعی آمدند و با خاموش کردن آتش، از سرایت آن به سایر مناطق جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد عامل انسانی و بی احتیاطی گردشگران سبب وقوع آتش سوزی در این مراتع شده است و با وجود تلاش سه ساعته نیروها، حدود پنج هکتار از اراضی مرتعی در آتش سوخت.

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی در ارتفاعات منطقه رخ داد، افزود: خوشبختانه به درختان بنه آسیب جدی وارد نشد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این چهارمین مورد آتش‌سوزی در مراتع شهرستان اقلید است.

امیدوار از مردم شهرستان اقلید خواست با مشاهده آتش در مراتع و عرصه‌های زیست محیطی، آن را در اسرع وقت به شماره های ۰۷۱۴۴۵۳۵۲۱۳ و یا ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی مراتع اقلید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس مرودشت پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع اقلید آتش سوزی مراتع اقلید مرودشت اخبار کنکور شهرستان اقلید منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان