Web Analytics Made Easy - Statcounter

الخاندرو کامانو معتقد است آینده حکیمی در اینتر است و لائوتارو مارتینز و لوکاکو از بهترین زوج های هجومی هستند.

الخاندرو کامانو، مدیر برنامه های اشرف حکیمی و لائوتارو مارتینز در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا در مورد وضعیت این دو بازیکن اینتر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، الخاندرو کامانو در مورد مارتینز گفت:

لائوتارو روی اینتر تمرکز کرده است و فقط به فتح اسکودتو فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با باشگاه صحبت کردیم تا ببینیم وضعیت چگونه است چون کل دنیا در حال گذراندن دوران غیر معمولی است. رابطه ما با افراد حاضر در باشگاه فوق العاده است و لائوتارو در حال سپری کردن فصلی عالی است. او با لوکاکو رابطه فوق العاده ای دارد، آن ها دوست هستند و یکی از بهترین زوج های هجومی اروپا هستند. اینتر به لائوتارو کمک کرد تا در مسیر حرفه ای اش رو به جلو حرکت کرده و پیشرفت کند.

اشرف حکیمی؟

در مورد حکیمی، آینده او در اینتر است. باشگاه های زیادی خواهان عقد قرارداد با او بودند اما او به خاطر کونته، نراتزوری را انتخاب کرد. کونته مربی ای است که می تواند بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد.

 همچنین بخوانید:

اشرف حکیمی: امیدوارم برای سال های طولانی در اینتر بمانم؛ کونته مانند برادر بزرگتر من است

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)