Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@00:53:29 GMT

نتایج یک نظرسنجی درباره «گاندو» و مسأله نفوذ

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۱۲۱۶

نتایج یک نظرسنجی درباره «گاندو» و مسأله نفوذ

نتایج نظرسنجی یک موسسه افکارسنجی دانشگاهی معتبر در مورد فصل دوم سریال گاندو نشان می‌دهد این سریال باعث افزایش اعتماد به نظام و صداوسیما شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد: نتایج نظرسنجی یک موسسه افکارسنجی دانشگاهی معتبر در مورد فصل دوم سریال «گاندو» نشان می‌دهد این سریال باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات و افزایش اعتماد به نظام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج این نظرسنجی که از ۱۷ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ انجام شده است، ۸۵.۷ درصد از مخاطبین این سریال، موضوعات مطرح شده در آن را بسیار زیاد و یا تا حدی نزدیک به واقعیت می‌دانند.

از سوی دیگر، ۴۳.۲ درصد از بینندگان این سریال معتقدند پس از دیدن آن، علاقه‌شان به انگلستان کمتر شده است. همچنین ۵۱.۹ درصد مخاطبین گاندو۲ نیز بعد از دیدن این سریال، ابراز کرده اند که علاقه‌شان پس از تماشای سریال، به آمریکا کمتر شده است.

اما در بخش مهم‌تر این نظرسنجی از مردم پرسیده شده که آیا فصل دوم سریال گاندو، تاثیری بر اعتماد مردم به نیرو‌های امنیتی کشور، سازمان اطلاعات سپاه، سپاه و صداوسیما داشته است یا نه؟ در پاسخ، مخاطبین این سریال عنوان کرده‌اند که ۸۶.۴ درصد اعتمادشان به نیرو‌های امنیتی، ۸۲.۵ درصد به سازمان اطلاعات سپاه کشور، ۷۳.۸ درصد به سپاه و ۶۵.۷ درصد نیز به صداوسیما اعتمادشان افزایش یافته است.

در ادامه، از مخاطبین گاندو پرسیده شده که آیا تماشای فصل دوم گاندو بر تمایل ان‌ها به مشارکت در انتخابات تاثیری داشته است یا نه؟ در پاسخ، ۳۳.۴ درصد بعد از دیدن این سریال، تمایل‌شان به شرکت در انتخابات افزایش یافته است.

سپس از مخاطبین این سریال پرمخاطب پرسیده شده که آیا فصل دوم گاندو به طور کلی در ترسیم مساله نفوذ و تلاش سازمان‌های جاسوسی کشور‌های غربی برای نفوذ به ایران موفق بوده است یا نه؟ در پاسخ، ۸۹.۳ تا حد بسیار زیاد و یا تا حدی موافقند که این سریال به اهداف خود دست یافته و در نشان دادن نفوذ سرویس‌های بیگانه موفق بوده است.

در نهایت از مخاطبین این سریال پرسیده شده که با توجه به توقف پخش این سریال، ترجیح میدهند ادامه این سریال چه زمانی پخش شود؟ در پاسخ، ۸۰.۴ درصد مردم معتقدند این سریال باید تا قبل از انتخابات حتما پخش شود.

با بررسی این پاسخ‌ها، می‌توان دریافت که این سریال تا حد زیادی در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است و بر خلاف تبلیغات برخی از مخالفین سرسخت و پرتوان سریال، این اثر بر افزایش اعتماد به نظام و به خصوص نیرو‌های امنیتی و حتی مشارکت در انتخابات تاثیر مثبت داشته است و به هیچ وجه مایه افتراق در جامعه و نهاد‌های عالی نظام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گاندو 1 گاندو 2 نظرسنجی غرب گرایان دشمنی انگلیس دشمنی آمریکا پرسیده شده فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند

براساس نتایج یک نظر سنجی جدید، ۶۳ درصد از اسرائیلی‌ها خواستار استعفاهای بیشتری در صفوف فرماندهان ارشد نظامی رژیم خود هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد براساس نتایج آخرین نظر سنجی که آن را روز جمعه دیروز انجام داده 63 درصد از اسرائیلی‌ها معتقدند فرماندهان دیگری علاوه بر فرمانده ارتش باید از مقامات عالی خود در ارتش و سازمان‌های امنیتی اسرائیل استعفا داده و مسئولیت این شکست‌ها را بپذیرند.

در این نظر سنجی همچنین بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت که به کابینه جنگ نتانیاهو پیوسته نیز سیر قهقرایی کاهش محبوبیت را طی کرده و 2 کرسی نسبت به نظر سنجی قبلی از دست داده تا از 31 کرسی به 29 کرسی تنزل پیدا کند.

نتایج نظر سنجی معاریو همچنین مشخص کرد، فقط 39 درصد صهیونیست‌ها پیش بینی می‌کنند که تدابیر مهمی در آینده نزدیک برای بازگشت ساکنان شمال اتخاذ خواهد شد در حالی 36 درصد تاکید کردند این احتمال در کوتاه مدت وجود نداشته و 25 درصد هم گفتند نمی‌دانند چه زمانی این شهرک نشینان به خانه‌های خود باز می‌گردند.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زدبالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرددومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است