Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر عنابستانی سه شنبه شب در گفت گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پس از بررسی و جمع بندی هیات های نظارت شهرستانی در مجموع ۲۳۱ داوطلب معادل ۹ درصد داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط هیات های اجرایی توسط هیات های نظارت رد صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: پیش از این از مجموع ثبت نام شدگان در انتخابات شوراهای اسلامی ۸۷ شهر استان ۳۶۹ داوطلب توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شده و البته ۲۹۳ نفر نیز انصراف داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع ۶۰۰ نفر داوطلب رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت استان می توانند طی روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه همراه با مستندات اعتراض خود را از طریق فرمانداری ها به روند ردصلاحیت خود به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ارسال کنند.

عنابستانی افزود: هیات نظارت استان نیز تا ۲۲ اردیبهشت ماه به این اعتراضات پاسخ خواهد داد که ممکن است با پیگیری این روند به شمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی افزوده شود.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی، سه هزار و ۲۴۴ داوطلب برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهری در خراسان رضوی ثبت‌نام کردند که ۱۳ درصد از این تعداد توسط هیاتهای اجرایی رد صلاحیت شدند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور در قالب ۳۳ شهرستان، در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
۴۶۵ نفر از این تعداد، عضو اصلی و علی البدل شوراهای اسلامی شهرها و بقیه عضو شوراهای اسلامی روستایی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی هستند و در مجموع کمتر از پنج درصد این تعداد را زنان تشکیل می‌دهند.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر مشهد سبزوار استانداری خراسان رضوی جوین علی اصغر عنابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر مشهد سبزوار استانداری خراسان رضوی جوین علی اصغر عنابستانی اخبار کنکور شوراهای اسلامی خراسان رضوی توسط هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی