Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:14:44 GMT

معرفی ۱۱ بازیکن الاهلی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۱۳۲۹

معرفی ۱۱ بازیکن الاهلی مقابل استقلال

نفرات اصلی الاهلی عربستان در دیدار با استقلال ایران مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان که در امتیاز ۷ با استقلال برابر است و همانند آبی‌پوشان فوتبال ایران شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را دارد، امشب به دنبال کسب پیروزی در پنجمین بازی آسیایی است.

 

محمد العویس، معتز هوساوی، محمد آل فتیل، عبدالله حسون، عبدالباسط هندی، نوح الموسی، ادریس فتوحی، اِلویس ساریچ، سلمان المؤشر، عبدالرحمن غریب و عمر السومه ۱۱ بازیکنی هستند که ترکیب تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل استقلال ایران را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الاهلی عربستان که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل استقلال شکست خورد، در دیدار امشب تنها با یک تغییر نسبت به بازی رفت کارش را آغاز می‌کند که اِلویس ساریچ جانشین الساندرو میتریتا رومانیایی شده در پست هافبک هجومی شده است.

 

گفتنی است، دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال ایران از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز چهارشنبه(به وقت ایران) در ورزشگاه ملک عبدالله جده آغاز می‌شود.

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد