Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:49:32 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۱۴۱۲

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مه‌ولات - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مه‌ولات از آغاز تهیه و توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان با همکاری دیگر ارگانها در این شهرستان خبر و ادامه داد: ارزش هر یک از این بسته‌ها ۲ میلیون ریال است. سرهنگ مهدی اسماعیل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر با سپاه پاسداران در اجرای این برنامه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین "طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم، ۱۰ هزار قرص نان، کمک‌رسانی ۲۰ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹، مرمت ۱۰ باب خانه متعلق به اقشار نیازمند، تهیه ۱۰ سری جهیزیه و کمک به احیای قناتهای روستایی را از جمله دیگر اقدامات سپاه پاسداران ناحیه مه‌ولات برشمرد. 

کاشمر - فرمانده انتظامی کاشمر از جریمه رانندگان ۸۰۰ دستگاه خودروی بی‌توجه به محدودیتهای کرونایی خبر و ادامه داد: این اقدام در پی اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در کاشمر و مبتنی بر مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا از اواخر فروردین ماه تاکنون اجرا شده است. سرهنگ حسین احمدی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همه شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه، هر شب از رفت و آمد خودرویی در فاصله زمانی ساعات ۲۲ تا سه بامداد خودداری کنند.

مشهد - همزمان با آخرین روز از هفته سلامت تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در سازمان نظام پزشکی این شهر از مدافعان سلامت قدردانی کردند. در این مراسم یک عضو شورای شهر مشهد گفت: در خصوص موضوع برچسب ویژه تردد خودروی کادر درمان و همین طور عوارض کسب و پیشه سعی خواهیم کرد که اتفاقات خوبی را به منظور پاسداشت از  مدافعان سلامت رقم بزنیم. بتول گندمی افزود: پیشنهاد مکتوب روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص اختصاص نام یکی از بوستان‌های مشهد به نام مدافعان سلامت و نصب سردیس شهدای مدافع سلامت پیگیری می شود.
 

برچسب‌ها بسته خبری مشهد سازمان نظام پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مه ولات ماه رمضان کاشمر شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری مشهد سازمان نظام پزشکی بسته خبری مشهد سازمان نظام پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مه ولات ماه رمضان کاشمر شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور سپاه پاسداران مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود