Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز چهار شنبه را در این صفحه می خوانید .....
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | چهار شنبه 8 اردیبهشت | 1400/2/8
در حال بروزرسانی ....... 
پیش‌بینی قیمت طلا فردا 8 اردیبهشت 1400/ سکه 9 میلیون تومان می‌شود؟ بهای هر اونس طلا در بازار جهان امروز سه دلار افزایش یافت اما در بازار ایران هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با 11 هزار تومان کاهش به 985 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اول اتحادیه طلا با اشاره به رکود بازار پیش‌بینی می‌کند که طلا فردا اندکی ارزان می‌شود اما سکه دیگر 9 میلیون تومان نمی‌شود.
هر اونس طلا امروز با سه دلار افزایش در کانال یک هزار و 781 دلار معامله شد. همچنین قیمت دلار در بازار ایران اندکی افزایشی بود. با وجود این و برخلاف قاعده، هر گرم طلا در بازار تهران امروز کاهش قیمت داشت. فروشندگان طلا می‌گویند کاهش قیمت طلا سه دلیل دارد: کاهش میزان تقاضا، انتظار کاهش قیمت دلار و افزایش تولید واکسن کرونا بازار طلا را تحت تاثیر قرار داده است.
ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: نزدیک شدن به مذاکرات تاثیر زیادی در ثبات قیمت طلا داشته است و انتظار فعالان بازار طلا هم تداوم روند کاهشی قیمت‌هاست.
طلا بخریم یا نخریم؟
حالا برخی فروشندگان معتقدند که شرایط فعلی زمان مناسبی برای خرید طلاست اما عده دیگری به مذاکرات هسته‌ای خوشبین هستند و بر این باور هستند که طلا و سکه ارزان‌تر می‌شود. به گفته محمدولی، طلا دیگر گران نمی‌شود اما قیمت سکه هم به کانال 9 میلیون تومان برنمی‌گردد. هرچند که ممکن است سکه به صورت مقطعی و کوتاه مدت در کانال 9 میلیون تومان نوسان داشته باشد اما در این قیمت ثابت نمی‌ماند.
گفتنی است امروز هر گرم طلا 18 عیار با 11 هزار تومان کاهش به 985 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با یکهزار تومان کاهش با قیمت 10 میلیون و 9 هزار تومان معامله شد. همچنین نیم سکه با 50 هزار تومان افزایش به قیمت پنج میلیون و 550 تومان فروخته شد. ربع سکه بدون تغییر ماند و با قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی اما 50 هزار تومان ارزان و با قیمت دو میلیون تومان معامله شد.
روز گذشته مسعود یزدانی، نایب رئیس اول اتحادیه طلا پیش‌بینی کرده بود که امروز (فردا) قیمت‌ها تغییر چندانی ندارد.
جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو دیروز 1400/2/7 قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف افت بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و 47 هزار تومان رسید.
قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر قوی شدن ارزش دلار با کاهش روبرو شد.
بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با 0.1 درصد کاهش، به 1777 دلار و 93 سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، بهای هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش، به 1778 دلار و 10 سنت رسید.
ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی دیلی فارکس درباره روند بازار گفت: در معاملات روز جاری دلار آمریکا و بازده اوراق قرضه اندکی افزایش پیدا کرده اند و این عامل تاثیرگذار بر قیمت طلا بوده است.
شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب افزایش یافت و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گران‌تر کرد. بازده اوراق خزانه 10 ساله آمریکا نزدیک به سطح 1.570 درصد ایستاد.
فعالان بازار اکنون منتظر سیاست پولی دو روزه بانک مرکزی آمریکا هستند که روز چهارشنبه به پایان می رسد و اگرچه تغییر سیاست پولی عمده‌ای پیش‌بینی نمی‌شود اما سرمایه گذاران به اظهارات جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا درباره اقتصاد توجه دقیقی خواهند داشت.
بانک مرکزی ژاپن سیاست پولی خود را بدون تغییر حفظ کرد و همزمان محدودیت‌های جدید برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کووید 19 چشم‌انداز احیای اقتصادی شکننده این کشور را تیره کرد.
در این بین، هند روز دوشنبه به نیروهای ارتش دستور داد به کمک برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کووید19 بروند و کشورها قول دادند به هند کمک پزشکی فوری بفرستند تا وضعیت اضطراری فعلی را کنترل کند.
در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با 0.2 درصد کاهش، به 2920 دلار و 78 سنت رسید. بهای این فلز ارزشمند روز دوشنبه تا مرز 2941 دلار صعود کرده بود.
بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری با 0.3 درصد کاهش، 26 دلار و 12 سنت معامله شد. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با 0.4 درصد کاهش، به 1238 دلار و 57 سنت رسید.
قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌سه‌شنبه 7 اردیبهشت ساعت 19، با 13 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 23،263 هزار تومان‌ معامله شد.
همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4،200 تومان اعلام کرده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 23 هزار و 260 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 799 تومان خریداری می‌کنند.
قیمت یورو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه 7 اردیبهشت ساعت 19، با 101 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 27،978 تومان معامله شد.
همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4،685 تومان تعیین شد.
بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 27 هزار و 977 تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 27 هزار و 423 تومان است.
طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم نُه میلیون و 900 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و 47 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.
در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 998 هزار و 300 تومان قیمت دارد.
نیم‌سکه، 5 میلیون و 595 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 3 میلیون و 600 هزار تومان و دو میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748281

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس