Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در آخرین دیدار از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در آخرین دیدار از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز در ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در دیگر دیدار این گروه تیم‌ فوتبال الشرطه عراق با نتیجه دو بر یک مقابل الدحیل قطر، صدرنشین گروه، به برتری رسید.

الدحیل با این شکست ٨ امتیازی ماند، اما موقتا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم حفظ کرد. الشرطه هم با ٣ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

استقلال ٧ امتیازی این فرصت را دارد که با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگردد. باید دید آبی‌پوشان از هدیه تیم عراقی استفاده خواهند کرد یا خیر.

 

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب الاهلی عربستان:

محمد العویس، عبدالله حسون، معتذ موساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، ساریچ، نوح الموسی، هیثم عسیری، عبدالرحمن قریب و عمر سومه

دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه 9: ضربه خطرناک و فنی مهدی قایدی روی پاس زیبا و حرکت انفرادی وریا غفوری توسط دروازه‌بان الاهلی راهی کرنر شد. 

دقیقه 10: ضربه سر عارف غلامی روی ارسال کرنر را دروازه‌بان حریف در اختیار گرفت. 

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی زیبای عبدالرحمن قریب با واکنش به موقع مظاهری دفع شد. 

دقیقه 24: شوت محکم بازیکن الاهلی از پشت محوطه جریمه توسط مظاهری مهار شد. 

دقیقه 27: ضربه سر سوما از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. 

دقیقه 39: فرصت خوب برای الاهلی روی ارسال کرنر که در شلوغی مقابل دروازه استقلال توپ بعد از برخورد به تیرک دروازه، توسط مدافعان استقلال دور شد.

دقیقه 43: شوت میلیچ  از کنار دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 45: شوت اسماعیلی با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه الاهلی به اوت رفت.

بیشتر بخوانید: سرمربی الاهلی عربستان: استقلال تیمی سرسخت است/ بهترین ترکیب را انتخاب خواهم کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)