Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بلینکن در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: اگر او (پوتین) ترجیح به تشدید روابط ندهد، من فکر می کنم مناطقی به عنوان مثال ثبات راهبردی و تمدید پیمان نیو استارت وجود دارد که ما می توانیم بر اساس منافع مشترک خود با هم کار کنیم.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین در مورد دیدار احتمالی پوتین با بایدن گفت که وی نمی داند ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه رسما دعوت دیدار با همتای آمریکایی خود را پذیرفته است یا خیر، اما هر دو طرف در حال بحث درباره برگزاری یک نشست احتمالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلینکن افزود: من نمی دانم که آیا پذیرش رسمی دعوت (از طرف پوتین) وجود دارد اما می دانم که ما در مورد آن صحبت می کنیم، در مورد زمان چنین نشستی صحبت می کنیم.

وزارت امور خارجه روسیه پیش از این آخرین دور از تحریم های آمریکا علیه روسیه را که مغایر با منافع دو ملت است،  محکوم کرد.

روسیه در پاسخ به تحریم های دولت بایدن، ورود هشت شهروند آمریکایی از جمله "مریک گارلند" دادستان کل آمریکا، "الخاندرو مایورکاس" وزیر امنیت داخلی، آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی و کریستوفر ورای مدیر پلیس اف بی آی به روسیه را ممنوع کرد.

ایالات متحده اخیراً تحریم هایی را علیه ۳۲ نهاد و اشخاص روسی به عنوان بخشی از دور جدید تحریم ها به دلیل ادعای حملات سایبری مسکو و سایر اقدامات خصمانه علیه منافع آمریکا اعمال کرده است.

برچسب‌ها شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین دولت بایدن آنتونی بلینکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین شبکه سی ان ان ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین دولت بایدن آنتونی بلینکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند