Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:32:05 GMT

مهار السومه با پرش های بلند سامورایی(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۲۲۱۸

مهار السومه با پرش های بلند سامورایی(عکس)

مدافع وسط استقلال عملکرد خوبی مقابل الاهلی عربستان به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در ترکیب استقلال در طول 5 مسابقه ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا حضور ثابت سیاوش یزدانی در همه بازی ها بوده است. مدافع وسط استقلال که در زمان سرمربیگری محمود فکری زیاد به بازی گرفته نمی شد، با حضور فرهاد مجیدی به مرد اول خط دفاعی تبدیل شده و مقابل الاهلی عربستان نیز نمایش کم نقصی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدانی در طول 90 دقیقه حضور در خط دفاع استقلال مقابل نماینده عربستان توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. این مدافع بلند قامت که به نوعی مامور مهار عمر السومه مهاجم خطرناک الاهلی هم بود به خوبی از پس نقش خود برآمد.


او بارها و بارها مهاجم سوری و گلزن الاهلی را ناکام گذاشت. یزدانی روی ارسال های بلند الاهلی به خوبی با ضربات سر خود توپ را دفع کرد و روی زمین نیز قطع توپ های زیادی داشت تا یکی از کم نقص ترین بازی های خود را به نمایش بگذارد.

 


این در شرایطی بود که السومه انگیزه زیادی داشت تا تعداد گل های زده اش در این دوره از لیگ قهرمانان را مقابل استقلال بالا ببرد اما یزدانی با کمک سایر همبازیانش چنین اجازه ای را به این بازیکن ندادند.


بی تردید با عملکرد خوبی که یزدانی از خودش مقابل الاهلی عربستان ارائه کرد، شاهد حضور او مقابل الشرطه نیز در ترکیب ثابت استقلال خواهیم بود. استقلالی که در بازی رفت مقابل الدحیل در فاز دفاعی لغزیده بود، حالا امروز برای اولین بار در طول مسابقاتش گلی دریافت نکرد که در این بین نمی شود از نقش سیاوش یزدانی به سادگی عبور کرد.

 

عمر السومه سیاوش یزدانی الاهلی استقلال تهران عربستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمر السومه سیاوش یزدانی الاهلی استقلال تهران عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران