Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تاکنون گزارشی از کرونای هندی و آفریقایی در استان خوزستان به ما نرسیده است، گفت: موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی نیز حتما از نظر سوش‌های جدید بررسی می‌شوند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آخرین بررسی‌ها در خصوص ورود ویروس کرونای هندی و آفریقایی به استان خوزستان، اظهار کرد: تاکنون گزارشی از کرونای هندی و آفریقایی در استان خوزستان به ما نرسیده است؛ با این حال برای اینکه چیزی را از دست ندهیم، مرتبا نمونه آزمایش NGF انجام می‌دهیم که NGF موتاسیون‌های جهش‌یافته است و نتیجه خروجی آزمایش‌هایی که تا روز سه‌شنبه به دست ما رسیده، مربوط به هفته گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: تمام نمونه‌های ارسال‌شده، برای آزمایش NGF کرونای انگلیسی بوده است و موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی نیز حتما از نظر سوش‌های جدید بررسی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه‌های بالای ٨٠ سال در حال انجام است و از خوزستانی‌های بالای ٨٠ سال که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود می‌خواهیم که حتما برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه در دو روز گذشته (دوشنبه و سه‌شنبه) واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در حال انجام بوده است، افزود: اکنون از همه هم‌استانی‌های ۸٠ سال به بالا دعوت می‌کنم که به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و زودتر واکسیناسیون خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونای هندی کرونای آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد