Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم منظمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد عملکرد زنان وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات پنج وزنه‌بردار زن شرکت کردند که دو تن از آنها در رده جوانان هستند و آینده درخشانی را پیش رو دارند. ما بهترین نتیجه را در رده ۸۱ کیلوگرم گرفتیم که آنها در رده پنجم و ششم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه یوسفی هم  با وجود اینکه در دسته فوق سنگین کمتر از یک ماه با ما کار کرد،  عملکرد مطلوبی داشت.

وی افزود: همه ملی‌پوشان توانستند در سطح ملی رکورد کشور را افزایش دهند.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن برای اولین بار به مسابقه‌های بین‌المللی رفتند. استرس یوسفی نسبت به سایر بازیکنان کمتر بود. یونسی دیگر وزنه‌بردار هم با وجود اینکه اولین تجربه بین‌المللی‌اش را سپری می‌کرد، استرس نداشت.

منظمی در رابطه با اینکه تیم ایران بهترین عملکرد را در این چند سال پشت سر گذاشت، اضافه کرد: پیش از این هم نفرات تجربه حضور در مسابقات را داشتند و از نظر عملکردی سه وزنه بردار ما عملکرد خیلی خوبی داشتند.

برچسب‌ها ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون وزنه برداری ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند