Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:38:42 GMT

رییس فدراسیون گلف: مدعی کسب پنج کرسی بین‌المللی هستیم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۲۴۹۴

رییس فدراسیون گلف: مدعی کسب پنج کرسی بین‌المللی هستیم

حمید عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: بدهی چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت مالیات تعیین تکلیف و  پرداخت شد.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین رسالت های فدراسیون شفاف سازی است و سعی کردیم با شفاف سازی در پرداخت بدهی‌های مالیاتی، بدون هیچ‌گونه حاشیه سازی بتوانیم رشته ورزشی گلف را توسعه و در سطح بین‌المللی به جایگاه مناسب دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تلاش کردیم با استفاده از  بودجه‌هایی که دریافت می‌کردیم، بدهی های سنگین مالیاتی  را تعیین تکلیف و حل و فصل کنیم و با توافقی که با سازمان مالیاتی داشتیم بدهی‌های پیرامونی را پرداخت و به حداقل رساندیم.

عزیزی با بیان اینکه فدراسیون گلف مدعی پنج کرسی آسیایی و جهانی است، ادامه داد: برای اینکه این فدراسیون در جایگاه ملی و فرا ملی تقویت شود، به سرمایه انسانی که یکی کمبودهای اساسی ما است، امسال بیشتر پرداخته می شود و در حوزه مربیگری، داوری و مدرس با برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های ارتقا و تقویت جامعه گلف، این کمبود را جبران خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: گلف رشته گرانی نیست و مختص افراد مرفه نبوده، در سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش، پای گلف را به عنوان سی امین رشته ورزشی به مدارس کشور باز کردیم و دانش آموزان در هر قشری می توانند این رشته را انجام و ادامه  دهند.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: از سال‌های گذشته تاکنون، کمبود زمین گلف از مشکلات اساسی این رشته بوده و تلاش کردیم با فراهم کردن زیر ساخت‌ها، ۷۵۰ میدان مکینی گلف در ۱۰۰ محل ایجاد و زمین های قدیمی نیز احیا کنیم.

به گفته عزیزی،  باید کشور به سمتی برود که هر رشته حداقل یک زمین‌ اختصاصی داشته باشد تا فدراسیون بتواند ورزشکار و مربی پرورش دهد تا در آسیا و جهان بهبود صاحب جایگاه شویم و در سطح بین المللی ادعای کسب مدال داشته باشیم.

وی افزود: داشتن یک زمین می‌تواند در پرورش و تربیت استعدادها، نیروها و ورزشکاران موثر باشد و نیازمند حمایت نهادها نیز در این زمینه هستیم.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان حمید عزیزی فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان حمید عزیزی اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان حمید عزیزی فدراسیون گلف اخبار کنکور فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی

ایسنا/خوزستان دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: صحبت‌های خوبی با آقای رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد داشتیم و وی قول داد، کمک کند تا تیم قایقرانی فولاد تشکیل شده و در لیگ باشگاهی ایران شرکت کند.

رضا صابونچی در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان که امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: همه می‌دانند که ظرفیت رشته قایقرانی از نظر مدال‌آوری، قهرمانی و همگانی بالا است. قایقرانی بعد از شنا و دو و میدانی جزو رشته‌های پرمدال در المپیک محسوب می‌شود. همچنین با توجه به جمعیتی که در قایقرانی داریم می‌توان با تلاش خوبی صاحب عنوان و رکورد شد. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه قایقرانان خوزستانی پراستعداد هستند، ادامه داد: ورزش نوین از سمت خوزستان به ایران آمد. رتبه قایقرانی خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون در سال‌های ۹۸، ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب شانزدهم، بیستم، سیزدهم و هفدهم بوده است که با توجه به منابع آبی موجود در استان خوزستان باید بپذیریم وضعیت قایقرانی خوزستان باید خیلی بهتر از این باشد، اما متأسفانه وضعیت خوبی در این رشته در استان خوزستان شاهد نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: البته با توجه به شناختی که از آقای عصاره‌طاهری رئیس جدید هیات قایقرانی استان خوزستان وجود دارد، قرار شد که وی کار را شروع کند. به آقای عصاره‌طاهاری نیز برای گرفتن رأی اعتماد از این مجمع تبریک می‌گویم اما رئیس هیاتی جز دردسر چیز دیگری ندارد و او باید محکم پای کار باشد. 

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم اعضای مجم که به عنوان نمایندگان جامعه قایقرانی خوزستان اینجا هستند به این رشته کمک کنند. امسال خیلی تلاش داشتیم دو نفر از ملی‌پوشان کسب سهمیه المپیک را برای برپایی اردو به شهر دزفول اعزام کنیم، اما به خاطر نداشتن یک چارچوب و هیات‌ موفق نشدیم خوابگاهی در این شهر تهیه کنیم. در حالی که هم ملی‌پوشان ما می‌توانستند یک اردوی خوب داشته باشند و هم حضورشان می‌توانست به سایر علاقه‌مندان به این رشته در استان خوزستان کمک کند. به هر حال نبود هیات لطمه زیادی به قایقرانی خوزستان زد ولی اکنون خوشحالم هیات قایقرانی خوزستان صاحب رئیس شد. 

وی خاطرنشان کرد: پیش از این جلسه صحبت‌های خوبی با آقای رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد داشتیم و وی قول داد، کمک کند تا تیم قایقرانی فولاد تشکیل شده و در لیگ باشگاهی ایران شرکت کند. امیدوارم دوستان با کمک رئیس جدید هیات قایقرانی خوزستان دست به دست هم دهند تا این تیم شکل بگیرد زیرا تنها راه نجات قایقرانی و بسیاری از رشته‌ها ورود باشگاه‌ها است.

صابونچی بیان کرد: فدراسیون از هیچ کمکی دریغ نکرده است و بعد از این هم کوتاهی صورت نمی‌گیرد. ضمن اینکه توانمندی آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان کاملاً مشخص است و اینکه توانسته در کوتاه‌ترین مدت مجمع قایقرانی به این شکل برگزار کند نشان از توانمندی او است. امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای رشته قایقرانی نیز مانند رشته کشتی یک خط ویژه در نظر بگیرد. فدراسیون هم در برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در خدمت استان خوزستان است. 

او عنوان کرد: امیدوارم به جای گله‌مندی راهکار ارائه دهیم زیرا همه ما می‌دانیم ایراد کار کجا است. خوزستان برای رشد قایقرانی از نیروهای لازم برخوردار است. ضمن اینکه آب و قایق هم دارد و در واقع با توجه به داشتن مدیرکل توانمند و آقای عصاره نیز چیزی کم ندارد. پس امیدوارم هر چه بوده را فراموش کرده و از امروز بگوییم باید برای فردای قایقرانی خوزستان چه کنیم. همچنین نمی‌دانم قبلاً خوزستان چهار قایق از فدراسیون دریافت کرده است یا نه، اما اگر هم دریافت کرده باشد ما این قول را می‌دهیم چهار قایق دیگر به استان خوزستان بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم