Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:04:37 GMT

دادستان: کیفیت نان در خلخال پایین است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۲۷۲۵

دادستان: کیفیت نان در خلخال پایین است

به گزارش «تابناک»، آرش جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از شروع ماه مبارک رمضان کیفیت نان پخت شده در منطقه به شدت رو به کاهش گذاشته و نانوایان فعال در چرخه تولید نان به جای پخت نان مرغوب و جلب رضایت مردم بیشتر به فکر کسب درآمد بیشتر با کار و تلاش کمتر هستند.

او افزود: فروش آرد خارج از شبکه توزیع توسط نانوایان دولتی و سهمیه‌پز ،کاهش کیفیت نان پخت شده در بیشتر نانوایی‌ها ، فروش نان به قیمت بیشتر از نرخ مصوب ، عدم رعایت ساعات پخت ، تعطیلی خودسرانه ، واگذاری محل نانوایی و بدون اخذ مجوز به اشخاص فاقد صلاحیت پخت نان از سوی متصدیان و دارندگان پروانه فعالیت نانوایی و عدم رعایت موازین بهداشتی از جمله تخلفات مشاهده شده در چرخه تولید نان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه قوت غالب مردم خلخال نان بوده و در ماه مبارک رمضان مصرف نان برای استفاده در اوقات افطار و سحر از جمله نیازمندی‌های اساسی مردم منطقه است، گفت: در صورت بی‌توجهی مسئولان امر به این موضوع ، مسئولان کم‌کار در این زمینه مقصر شناخته شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید براینکه شیوع ویروس کرونا و پیک چهارم آن نباید موجب غفلت مسئولان از سایر امور از جمله رسیدگی به وضعیت نابسامان پخت نان شود، افزود: از تشکیل صف در مقابل نانوایی‌ها باید جلوگیری شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف سعید لیلاز دعای روز پانزدهم رمضان اردبیل خلخال کیفیت نان دادستان نانوایان ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف سعید لیلاز دعای روز پانزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند