Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه شب گذشته در پی اعلام وقوع آتش‌سوزی در بخشی از بازار خشکبار منطقه مصلی در مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان به همراه ۲۸ خودروی سبک و سنگین و تانکر‌های پشتیبانی اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کرد که با سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علت دقیق وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی کارشناسان است.

بیشتر بخوانید

نجات ۷ نفر در پی انفجار توام با آتش سوزی در مشهد

محمدرضا کلایی شهردار مشهد در صفحه اینستاگرامی خود از ضرب و شتم آتش نشانان به وسیله غرفه داران بازار مصلی در طی عملیات اطفای حریق خبر داد و گفت: آتش نشانان در اطفای این حریق خوب عمل کردند در حالی که با اندکی تعلل کل انبار‌های انتهای مصلی طعمه آتش می‌شد.

او افزود: با توجه به اینکه بعد از ۲ دقیقه از اعلام حریق نخستین خودروی آتش نشانی به محل رسیده بود و پس از درخواست کمک، ٢٥ خودروی دیگر در مدت ٦ دقیقه به محل رسیده بودند اما مالکان محل با گستردگی حریق با ادعای دیررسیدن آتش نشانان به آن‌ها حمله کرده بودند که ۲ نفر از آتش نشانان برای مداوا به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

شهردار مشهد ادامه داد: حتی به فرض این که آتش نشانان دیر رسیده اند که این گونه نبود، چرا چنین برخورد زشتی باید شکل بگیرد؟ این بی انصافی در حق همکاران است.

بزرگترین و مهم‌ترین بازار توزیع و فروش عمده مواد غذایی و خشکبار در شرق کشور و شهر مشهد، مجتمع عظیم مواد غذایی و خشکبار مصلای مشهد است که در این بازار انواع مواد غذایی، خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مشهد آتش نشانان مواد غذایی شهرداری مشهد ضرب و شتم آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پلمب یک کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در مشهد و رمزگشایی از ۲۸ فقره سرقت از باغ ویلاها خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر توزیع گسترده مواد شوینده با برند تقلبی در سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی کلانتری شهید" هاشمی نژاد" با یک سری کار گسترده اطلاعاتی کارگاه تولید موادشوینده تقلبی را در محدوده شهرک طرق شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سردار نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه نماینده اداره بهداشت و صمت وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی از محل 500 کیلوگرم پودر لباسشویی فله، 50 کارتن پودر لباسشویی، 120 لیتری مایع دستشویی فله، 10 کارتن مایع ظرفشویی، 3 کارتن صابون 144 تایی، 5 کارتن 6 تایی شامپو، یک مخزن بزرگ برای میکس مواد اولیه، بیش از 2 هزار ظرف 4 لیتری و برچسب تقلبی برندهای معتبر کشف شد.

وی با اشاره به پلمب کارگاه موردنظر، خاطرنشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رمزگشایی 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای منطقه خلق آباد

سردار نگهبان گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از باغ ویلاهای محدوده روستای گلیزدر و جهیزخانه، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری خلق آباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی میدانی سرقت ها مشخص شد که سارقان شبانه درب و پنجره فلزی و تمامی لوازم با ارزش از قبیل کابینت، سینک ظرفشویی، کابل های برق، پمپ آب، کفکش و لوازم باغبانی را از باغ ویلاهایی که خارج از بافت روستا و فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی بودند سرقت کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خلق آباد با یک سری تحقیقات گسترده میدانی به سرنخ هایی از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت پلاک مخدوش در محدوده سرقت ها دست یافته و تحقیقات فنی خود را در این رابطه آغاز و با رصدهای اطلاعاتی گزارشی مبنی بر تردد متهمان در محدوده روستای "خوش هوا" به دست آمده و بلافاصله ماموران انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی متهمان را در حالی که در زیر یک پل در حال اوراق کردن یک درب بزرگ باغی بودند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان 32 و 37 ساله که هر دو اعتیاد دارند پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های فنی پلیس به 28 فقره سرقت از باغ ویلاهای محدوده روستای گمیزدر و جهیزخانه و فروش اموال مسروقه به یک ضایعاتی در بولوار شاهنامه اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از انبار ضایعاتی مورد نظر، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)