Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس هدف از راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا، توسعه هم‌افزایی، پاسخگویی سریع و در دسترس بودن پلیس فتا برای مردم می‌باشد.

بیشتر بخوانید 

کلاه‌برداری از حساب مادربزرگ

بر اساس این گزارش شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی با این مرکز در ارتباط باشند و سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص جرایم سایبری با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است برقراری ارتباط تلفنی با مرکزفوریت‌های سایبری پلیس فتا یکی از آسان‌ترین روش‌های برقراری ارتباط مردم با این پلیس است و افسران حاضر در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره به مردم هستند و در صورت نیاز به شکایت‌های مردمی نیز رسیدگی لازم را انجام می‌دهند.

شایان ذکر است اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و پیشگیری از اولویت‌های پلیس فتا می‌باشد که با راه اندازی این مرکز امید است با برقراری ارتباط بدون واسطه‌ی پلیس فتا و مردم زمینه‌ساز افزایش دقت و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باشیم علاوه بر شماره تلفن یاد شده، شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا نیز از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا مرکز فوریت های پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد