Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر از رفع موانع تولید یک واحد تولیدی در زمینه مواد شیمیایی خبر داد. طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر از توابع استان زنجان در گفت‌وگو با میزان گفت: مشکلات تولید شرکت خاک رنگ بر که یک شرکت فعال در زمینه مواد شیمیایی است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه تامین برق و لوله آب داشت، ادامه داد: با اقدام قضایی مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف نمی‌شد شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم و با این اقدام از بیکاری کارگران و توقف تولید جلوگیری بعمل آمد.
طاهرخانی با بیان اینکه این دستورات قضایی با هدف رونق تولید صادر شده است گفت: در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است در جهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید اقدام می‌کنیم چرا که معتقدیم در شرایط کنونی این فرایند می‌تواند به معیشت مردم و در جهت ایجاد اشتغال موثر باشد.        بیشتر بخوانید:     حل مشکل بازنشستگی ۴۸ نفر از کارگران کارخانه قند بردسیر کرمان با ورود دستگاه قضایی انتهای پیام/ برچسب ها: ابهر واحد تولیدی رونق تولید مانع زدایی ها خاک رنگ بر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابهر واحد تولیدی رونق تولید مانع زدایی ها خاک رنگ بر واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان