Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@10:39:09 GMT

آسمان کشور در انتظار رگبار باران و رعد و برق

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۳۱۳۵

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. فریبا گودرزی درخصوص وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور به میزان گفت: برای بیست و چهار ساعت آینده در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، کردستان، کرمانشاه، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، همینطور برخی از نقاط مرکز، شرق و شمال شرق کشور رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای خزر هم مواج خواهد بود افزود: فردا برای برخی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، نیمه غربی خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد را انتظار داریم که این بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.   بیشتر بخوانید: امروز و فردا آسمان بیشتر مناطق کشور بارانی است   گودرزی اظهار داشت: برای امروز بعدازظهر رشد ابر‌های همرفتی باعث می‌شود در آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی و نیمه شمالی اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی و رخداد تگرگ را داشته باشیم که منجر به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب‌ها و حتی صائقه و برق گرفتگی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه آب‌های جنوبی کشور هم مواج خواهد بود در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت گفت: تهران امروز آسمانی ابری و گاهی نیمه ابری خواهد داشت که احتمال بارش‌های پراکنده هم وجود دارد. در بعضی ساعات در شمال تهران احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد وجود دارد. بیشینه دمای امروز تهران سی و یک درجه خواهد بود، اما در روز‌های آتی یک تا دو درجه کاهش دما خواهد داشت.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور رعد و برق و وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود