Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید مردانش به واسطه عملکرد بهتری که نسبت به رئال مادرید داشتند، سزاوار کسب پیروزی خارج از خانه بودند.

به گزارش تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از تساوی یک - یک شاگردانش در خانه رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم، خیلی هجومی و بسیار باکیفیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌مان بود که در نیمه اول برنده به رختکن برویم. ما کلی موقعیت مسلم ایجاد کردیم و کلی هم موقعیت‌های نصف و نیمه داشتیم که با دقت بیشتر در پاس‌های آخر می‌توانست ما را در شرایط بهتری برای گلزنی قرار دهد. ما حداقل باید یک گل دیگر هم می‌زدیم. متأسفانه حریف از یک ضربه ایستگاهی به گل رسید، اما جز آن هیچ موقعیت دیگری روی دروازه‌مان به وجود نیامد که بخواهیم دفاع کنیم و دیگر هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی ادامه داد: نتیجه نیمه اول کمی ناراحت‌کننده بود، اما مهم این بود که آرامش‌مان را حفظ کردیم و اعتمادبه‌نفس‌مان را از دست ندادیم. سرعت و انسجام بازی در نیمه دوم کمی اُفت کرد و شما می‌‌توانستید ببینید که بازیکنان‌مان کمی خسته شدند. به هر صورت باید با این تساوی یک - یک کنار بیاییم.

توخل افزود: در حال حاضر مشکلی که تیم ما دارد این است که زیاد توپ را لو می‌دهد. ضمن اینکه تعداد اشتباهات فنی‌مان هم بالاست. آسپیلیکوئتا، پولیشیچ و تیمو ورنر همگی خیلی خسته به نظر می‌رسیدند. با توجه به چیزی که در روند مسابقه دیدیم تصمیم به تعویض گرفتیم و به نظرمان این تعویض‌ها هم ضروری بودند. با کمی انسجام بیشتر و اعتمادبه‌نفس بالاتر می‌توانستیم نیمه اول را ببریم و در پایان برنده‌ای شایسته برای بازی باشیم. اما الان این اتفاق نیفتاده است، پس باید به فکر بردن بازی برگشت باشیم.

بازی برگشت تیم‌های چلسی و رئال مادرید چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.

زیدان: هنوز شانس داریم و به بازی برگشت امیدواریم/ تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با تأکید بر عادلانه بودن نتیجه بازی تیمش مقابل چلسی گفت که به کسب نتیجه لازم برای صعود در خانه حریف امیدوار است.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در مصاف رفت خود با چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به تساوی یک - یک خانگی بسنده کرد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که کهکشانی‌ها بازی را بسیار ضعیف شروع کردند و در دقیقه 14 هم دروازه‌شان باز شد. اما حرکت انفرادی زیبای کریم بنزما مانع از شکست تیم میزبان شد.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در پایان بازی گفت: ما در نیمه دوم خیلی بهتر و منظم‌تر بازی کردیم. حریف هم در نیمه اول بازی را قوی شروع کرد و بسیار سریع توپ را به گردش درمی‌آورد. پس به نظر من تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ برای این بازی بود.

زیدان درباره دلیل شروع ضعیف تیمش در نیمه اول اظهار داشت: می‌خواستیم حریف را از خط حمله پرس کنیم، با یارگیری نفر به نفر، اما خب زمانی که روند بازی مطابق خواسته شما پیش نمی‌رود، اوضاع سخت می‌شود. این وضعیت ادامه پیدا کرد تا زمانی که گل تساوی را زدیم. بعد از آن بازی را بهتر کنترل کردیم. ما هنوز شانس داریم و به بازی برگشت امیدواریم. در کل از آنچه امشب به دست آوردیم و کارهایی که انجام دادیم هم راضی‌ام.

زیزو در پاسخ به این سؤال که برای بازی در لندن چه تغییراتی را در تیمش لحاظ خواهد کرد، گفت: زمانی که برای بازی آماده می‌شدیم می‌دانستیم چلسی تیمی است که در نیمه زمین حریف بسیار خوب بازی می‌کند. آنها تیمی بسیار قوی و جنگنده هستند و چندین بازی متوالی بود که خارج از خانه گلی دریافت نمی‌کردند. این نکته‌ای است که باید به آن توجه داشت. حضور چلسی در این مرحله از لیگ قهرمانان تصادفی نیست.

سرمربی فرانسوی رئالی‌ها از پاسخ به این سؤال که هنگام خارج کردن کریم بنزما از زمین بازی به او چه گفت، خودداری و عنوان کرد: این یک حرف خصوصی بین من و او بود. پس این یک مسئله کاملاً شخصی است. البته محتوای حرف‌مان محبت‌آمیز و خوب بود.

زیدان در پایان با تمجید از عملکرد مدافع تیمش ادر میلیتائو، تأکید کرد: او بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت اما نه فقط او بلکه همه بازیکنانم اینگونه بودند. شروع‌مان خوب نبود، اما به مرور بهتر شدیم. من از تمام بازیکنانم راضی‌ام.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)