Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان شهید گنجی برازجان به یک دستگاه ام آر آی(MRI) پیشرفته با توان مغناطیسی ۱.۵ تسلا مجهز شد  و محموله مخازن گاز هلیوم این دستگاه وارد استان شده است.

سعید کشمیری ادامه داد: دستگاه یاد شده نقش مهمی در تشخیص بیماری، روند درمان بیماران مراجعه کنند به بیمارستان شهید گنجی و دیگر شهروندان دشتستانی و سایر هم استانی‌هادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید گنجی برازجان باعث ارتقای کیفیت درمان و نیز پیشگیری از مراجعات مکرر بیماران به مراکز همجوار می‌شود.

بیشتر بخوانید

دشتستان بیش از یک بیمارستان نیاز دارد افتتاح بخش ام آر آی مرکز آموزشی، درمانی و تخصصی قلب بوشهر وزارت نفت ۲۵ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی به بوشهر اهدا کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر با اشاره به اینکه این دستگاه از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی و با تسهیلات ارزیِ و ریالی ویژه مراکز دولتی تهیه شده است، ادامه داد: ارزش ریالی دستگاه با ارز آزاد ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده که با هزینه‌های تجهیزات عمرانی و ساختمانی، هزینه‌اش به ۳۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

کشمیری بیان کرد: این دستگاه فردا وارد استان می‌شود و در چند روز آینده با تزریق گاز هلیوم و پایان مراحل نصب، آماده بهره برداری و خدمت رسانی به بیماران خواهد شد.

او از حمایت‌های مسئولین استانی از جمله استانداربوشهر و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای خرید و راه اندازی این دستگاه تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی بیمارستان شهید گنجی بیمارستان برازجان ام آر آی نماینده دشتستان بیمارستان شهید گنجی ام آر آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر شهید به بوشهر

دریافت 37 MB کد خبر 6095215

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ورود پیکر شهید به بوشهر
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان