Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته تیراندازی و دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو در اواخر اردیبهشت خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری برای تعیین نفرات اعزامی به توکیو در رشته دوومیدانی و تیراندازی ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در رشته تیراندازی ساره جوانمردی، سمیرا ارم، محمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی و رقیه شجاعی ۵ تیرانداز پارالمپیکی هستند که ۳۱ اردیبهشت باید در آخرین مرحله رکوردگیری که در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود، شرکت کنند تا تکلیف نفرات اعزامی به توکیو مشخص شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته دوومیدانی نیز با حضور ۱۸ ورزشکار (۹دوومیدانی کار شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز و ۹ دوومیدانی کار که شانس مجدد رکوردگیری به آنها داده شده است) ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود. در این رکوردگیری ورزشکارانی که بتوانند بهترین رکورد سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ را به ثبت برسانند، عازم توکیو خواهند شد.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت اردوهای تیم های پارالمپیکی گفت: در حال حاضر اردوهای تیراندازی، بسکتبال، وزنه برداری، والیبال نشسته و دوومیدانی در تهران و کیش در حال برگزاری است و مشکلی برای برگزاری اردوها وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارالمپيك آخرین مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت