Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:48:04 GMT

باد مهمان آسمان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۳۳۸۵

باد مهمان آسمان خراسان جنوبی

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواخر وقت فردا در مرکز و شمال استان، شاهد وزش باد لحظه‌ای و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه در برخی نقاط استان احتمال بارش پراکنده باران قابل پیش بینی است، افزود: همچنین احتمال روان آب هم دربرخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی با بیان اینکه دمای هوا طی چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اظهارکرد: در ۲۴ساعت گذشته میزان باران از ایستگاه طبس حدود ۱ میلی متر و از ایستگاه باران سنجی نهبندان حدود ۲ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در شبانه روز گذشته سربیشه خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

او گفت:از روز جمعه تا شنبه هوا در استان خنک‌تر می‌شود.

بیش از ۱۰۰ ایستگاه هواشناسی در سطح استان فعال هستند که حدود ۲۰ ایستگاه خودکار در سطح استان به صورت شبانه روزی پایش وضعیت جوی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد بارش پراکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد