Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، محمد جبارپور سابقه هدایت استقلال اهواز، شموشک نوشهر، پاس و سایپا تهران را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی رسمی تا پایان فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز انتخاب شد.

همچنین با اعلام باشگاه گل ریحان منوچهر غفرانی به عنوان مدیر‌ فنی، سیامک اسدی مربی و همچنین امیر عباسلو به عنوان مدیر تیم باشگاه گل‌ریحان جبارپور را در این امر یاری می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت تیم فوتبال گل ریحان تا پایان فصل با توافق انجام شده تا پایان فصل به هیأت فوتبال البرز واگذار شده این در حالی است که پیش از این جبارپور مسؤول دپارتمان آموزش و مربیان هیأت فوتبال البرز بر عهده داشت.

باید دید اینبار تغییرات چه اندازه به این تیم کمک می‌کند و می‌تواند مانع سقوط به لیگ دسته ۲ شود.

در این راستا، امیرعباسلو، مدیر تیم گل ریحان البرز، به خبرنگار فارس در کرج، گفت: شرایط بسیار دشوار است و ماندن و بقاء در لیگ کار سختی است ولی همه‌ی اهالی فوتبال استان در روزهای اخیر پای کار آمدن که با همفکری و اتحاد یک اتفاق خوب رقم بخورد، فوتبال همیشه پستی و بلندی دارد و در صدد هستیم با یک کادر بومی و جوان با همدلی نماینده البرز به جایگاه اصلی و روزای خوب خود برسانیم.

مدیر باشگاه گل ریحان البرز، ادامه داد: افراد جدید کادر فنی از پتانسیل بالایی برخوردارند و سابقه خوبی در تیم‌های لیگ برتری در کارنامه خود دارند. هر دوازده بازی پیش‌رو ما حکم فینال دارد و در اولین فینال میزبان تیم خوب استقلال ملاثانی هستیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بازی باقی‌مانده تا پایان فصل ۷ بازی در کرج میزبان هستیم و برای ۲ بازی به تهران و فقط ۳ بازی به شهر دیگر سفر می‌کنیم که به نفع گل ریحان که با استفاده از شرایط میزبانی امتیازات بدست آورد.

عباسلو در خصوص مشکلات مالی تیم اظهارکرد: در جلسات برگزار شده دغدغه اول تشکیل کادر قوی، بومی و در مرحله بعد جذب حامی مالی بود که طی نشست‌های که با چند گروه تشکیل شد در تلاش هستیم که با جذب حامی مالی خوب به مشکلات مالی تیم سر و سامان ببخشیم عمدترین درخواست حامیان پخش زنده مسابقات و پوشش خوب رقابت‌ها است که امیدواریم به توافق‌ها صورت بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: هدف اصلی  این فصل تیم گل ریحان البرز بقاء در لیگ و ان‌شالله در فصل پیش‌رو روزهای خوب به فوتبال استان بازگردد و برای صعود به لیگ برتر گام برداریم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر تیم گل ریحان کادر فنی لیگ دسته یک گل ریحان البرز تا پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی