Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه نارنجستان ۴ چهار جدیدترین پروژه‌ی در حال ساخت شرکت عمرانی نوین ساز ابنیه آکام است که یکی از هیجان انگیز‌ترین پروژه‌های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران می‌باشد. چرا که این پروژه بعد از ۳ پروژه قبلی همین سازنده که از کیفیت و طراحی بسیار عالی بهره می‌برند کلید خورده است. همین عوامل و عوامل دیگری مانند خوش قولی و پیشرفت به موقع فاز‌های ساخت پروژه باعث اقبال عمومی مردم نسبت به این سازنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه نارنجستان 4 چهار جدیدترین پروژه ی در حال ساخت شرکت عمرانی نوین ساز ابنیه آکام است که یکی از هیجان انگیز ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 تهران می باشد. چرا که این پروژه بعد از 3 پروژه قبلی همین سازنده که از کیفیت و طراحی بسیار عالی بهره می برند کلید خورده است. همین عوامل و عوامل دیگری مانند خوش قولی و پیشرفت به موقع فازهای ساخت پروژه باعث اقبال عمومی مردم نسبت به این سازنده شده است.

شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام که شعار خود را " ما می سازیم آن گونه که دوام داشته باشد " قرار داده، دارای سابقه درخشانی در زمینه ساخت پروژه های اسکلت بتنی در منطقه 22 تهران می باشد. پروژه نارنجستان 4 چهار نیز مانند پروژه های دیگر این سازنده با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده در یکی از مناطق خوش آب و هوای منطقه قرار دارد.

منطقه قرارگیری پروژه

 در سال های اخیر سرمایه گذاران توجه ویژه ای به ساخت و ساز های نوپا و مدرن انجام گرفته در منطقه 22 تهران داشته اند. این منطقه به دلیل قرار گیری در مجاورت دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و دسترسی آسان به راه های اصلی تهران و مراکز مدرن خرید و فرهنگی و ورزشی، از موقعیتی استثنایی برخوردار است.

پروژه نارنجستان 4 چهار در قسمت جنوب منطقه مروارید شهر و در ضلع غربی دریاچه چیتگر در خیابان شهید اردستانی و ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر قرار گرفته است. از همین رو وسعت دید بسیار مناسبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است. چرا که از سویی به سمت دریاچه و پارک چیتگر دید مناسبی وجود دارد و از سوی دیگر رشته کوه های البرز در وسعت دید قرار خواهند گرفت و با توجه به داشتن آب و هوای مناسب، زندگی در برج های این پروژه می تواند بسیار لذت بخش باشد. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری دارید، با خرید خانه در چنین موقعیتی با سود روزافزون مواجه خواهید شد و هرگز ضرر نخواهید کرد.

مشخصات پروژه   

پروژه نارنجستان 4 چهار در حال حاضر به تازگی آغاز شده است و فعلا در مراحل ابتدایی ساخت می باشد و فاز های ساخت آن به صورت جدی در حال پیگیری است. براساس اعلام شرکت تعاونی سازنده، این پروژه در غالب 2 برج 16 طبقه ای ساخته خواهد شد که 12 طبقه از آن با کاربری مسکونی، طبقه همکف لابی و مشاعات و سه طبقه ی زیر همکف به عنوان پارکینگ و انباری اختصاصی هر واحد در نظر گرفته خواهد شد.

در ابتدای کار متراژ واحد ها به صورت میانگین 110 متر برآورد شده بود ولی در حال حاضر به دلیل مشخص شدن نقشه واحد ها و پلان ساختمان، مشخص گردید که واحد ها به صورت 70 تا 140 متر تقسیم شده اند. این پروژه دارای متراژ 70، 80، 93، 104، 114، 130 و 140 متر و مدل های مختلف 1 خوابه تا 3 اتاق خوابه خواهد بود. همین تنوع متراژ باعث کشیده شدن سرمایه گذاران با هر بودجه و سلیقه ای برای خرید حق امتیاز این واحد ها شده است.

 

امکانات پروژه نارنجستان 4 چهار در حال حاضر نمی توان به طور قطع تمامی امکانات دیده شده برای این پروژه را نام برد اما چیزی که تا اینجای کار مشخص شده است امکانتی است که ادامه برخی از آنها را نام خواهیم برد .

 

بازی مخصوص کودکان سیستم اعلام و اطفای حریق  سیستم گرمایش و سرمایش مستقل هر واحد دوربین مدار بسته  سوییت سرایداری در طبقه همکف سالن اجتماعات درب ضد سرقت تعبیه شده برای هر واحد زمین ورزش لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

 

شرایط پرداخت سرمایه گذاران و زمان تحویل

طبق اعلام تعاونی سازنده مجموع هزینه زمین، جواز و تراکم برای خرید امتیاز هر متر مربع از این پروژه 4 میلیون و هفتصد و هفتاد و سه هزار تومان خواهد بود. واریزی اعضای دارای حق امتیاز تا پایان شهریور ماه سال 1399 برای شش دانگ کامل یک واحد 70 یا 114 متری، مبلغ پانصد و بیست و پنج میلیون تومان بوده است. این مبلغ برای واحد های سه خواب 130 و 140 متری به ترتیب ششصد و سی میلیون و ششصد و نود میلیون تومان بوده است.

تعاونی سازنده طی قرارداد بسته شده با اعضا، متعهد به تحویل واحد ها دقیقا 36 ماه بعد از تاریخ گودبرداری و در تاریخ 1/11/1402 می باشد و هر گونه تاخیر در زمانبندی تحویل واحد ها به دلایل مختلف شامل جریمه دیرکرد برای تعاونی می شود که این جریمه دیرکرد بعد از تاریخ اعلامی به صورت ماهیانه برای اعضا پرداخت خواهد شد. در زمان تحویل نیز اولویت انتخاب واحد با اعضای دارای بیشترین امتیاز خواهد بود.

دسترسی های پروژه

پروژه نارنجستان 4 چهار در یکی از بهترین نقاط منطقه 22 تهران قرار گرفته است و علاوه بر آب و هوایی مناسب و وسعت دید عالی، دارای مسیری چند دقیقه ای تا تقاطع ها و بزرگراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم، بزرگراه همت ، بزرگراه تهران – کرج و همچنین مترو چیتگر است.

یکی دیگر از مزیت های این پروژه مجاورت آن به دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، بازار بزرگ ایران مال و مجتمع طوبی است. نزدیکی به این مراکز مزیت بسیار بزرگی است چرا که می توانید با صرف کمترین زمان ممکن به این مراکز رفته و از امکاناتی مانند : پیست دوچرخه، پیست اسکیت، پیست اسکیت روی یخ، قایق سواری، مراکز خرید مدرن و به روز، انواع رستوران ها و... استفاده نمایید.

.

منبع: بررسی محبوبیت پروژه های نارنجستان 4 در منطقه 22 تهران چیست؟

برچسب ها: نارنجستان ، پروژه ، ابنیه آکام لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OAc

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نارنجستان پروژه منطقه 22 تهران حال ساخت واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس