Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مجیدی در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین گروه سوم هستند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال به واسطه نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق در یک گروه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی در رقابت‌های این گروه که در شهر جده عربستان برگزار می‌شود بعد از برگزاری پنج هفته از بازی‌های مرحله گروهی، صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا است.

*خط و نشان برای رقبا

استقلال در هفته اول بازی‌های گروه C مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میزبان عبور کرد. در دیگر بازی این گروه، الدحیل قطر با نتیجه دو بر صفر الشرطه عراق را شکست داد. با این همه شاگردان مجیدی مُزد بازی هجومی و پرگل خود را با صدرنشینی هفته اول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گرفتند.

نتایج کامل بازی‌های هفته اول گروه سوم به شرح زیر است:

الدحیل قطر ۲ - الشرطه عراق صفر

استقلال ایران ۵ - الاهلی عربستان ۲

*برد پرگل و دیگر هیچ!

در هفته دوم الاهلی عربستان و الدحیل قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا بهترین فرصت برای تثبیت صدرنشینی استقلال فراهم باشد. در بازی دوم این گروه آبی‌پوشان با نتیجه ۳ بر صفر از سد الشرطه عراق عبور کردند. بعد از شکست دوم، کار نماینده عراق برای بقا در لیگ قهرمانان سخت‌تر از قبل شد.

نتایج کامل بازی‌های هفته دوم گروه سوم به شرح زیر است:

الاهلی عربستان یک - الدحیل قطر یک

الشرطه عراق صفر - استقلال ۳

*بازی زیبا، شکست تلخ استقلال

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و الدحیل مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نماینده ایران با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. با وجود بازی زیبای تهاجمی استقلال، اشتباهات فردی در خط دفاع آبی‌پوشان کار دست آن‌ها داد. با آنکه کسب یک تساوی می‌توانست صدرنشینی را به استقلال بدهد، اما تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان متفاوت بود.

مجیدی به فلسفه جدید خود پایبند ماند؛ در این فلسفه جدید، استقلال آنقدر هجومی و گلزن در میدان ظاهر می‌شود که رقیب جایی برای خودنمایی نداشته باشد. با این همه لموشی سرمربی الجزایری الدحیل با تجربه زیادی که داشت و به کمک مهره‌های گران قیمتش توانست دست پر از زمین مسابقه خارج شود. در دیگر بازی این گروه الاهلی عربستان با نتیجه ۳ بر صفر از سد الشرطه عبور کرد تا شانس خود را برای صعود حفظ کرده باشد.

نتایج کامل بازی‌های هفته سوم گروه سوم به شرح زیر است:

الاهلی عربستان ۳ - الشرطه عراق صفر

الدحیل قطر ۴ - استقلال ایران ۳

قناعت به برابری امتیازات:

بازی‌های هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار شد و استقلال و الدحیل برای صدرنشینی جنگیدند. این بار هم مایکل اولنگا مهاجم کنیایی الدحیل نقش مهمی در برتری تیمش داشت. هر چند استقلال در این بازی پیش افتاد، اما باز هم تا آستانه شکست پیش رفت؛ به این ترتیب هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا جایگاه خود را در جدول به خطر نیندازند. در دیگر بازی این گروه الاهلی و الشرطه مقابل یکدیگر قرارگرفتند. نماینده عربستان با نتیجه دو بر یک از سد الشرطه عراق عبور کرد تا دوباره شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهارم گروه سوم به شرح زیر است:

الاهلی عربستان ۲ - الشرطه عراق یک

استقلال ایران ۲ - الدحیل قطر ۲

هدیه پلیس عراق به استقلال:

برگزاری پنجمین هفته لیگ قهرمان آسیا در گروه سوم با اتفاقات خوشی برای نماینده ایران همراه بود. در اولین  بازی این گروه الدحیل مقابل الشرطه عراق قرار گرفت که با پیروزی مقابل نماینده عراق کار بزرگی انجام داد. شاگردان لاموشی تا پیش از این بازی، شانس اصلی صدرنشینی در گروه بود.

در دیگر بازی این گروه استقلال مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این در حالی است که بازی‌های قبلی شاگردان مجیدی، معمولا پُر گل دنبال می‌شد. تا با توجه به شکست الدحیل استقلال با تفاضل گل بیشتر صدرنشین شود.

نتایج کامل بازی‌های هفته پنجم گروه سوم به شرح زیر است:

الشرطه عراق - الدحیل قطر

الاهلی عربستان - استقلال ایران

*وضعیت جدول:

با پایان هفته پنجم، استقلال با ۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین است. تیم‌های الدحیل قطر و الاهلی عربستان هم در رده‌های بعدی قرار دارند و  تیم الشرطه عراق قعرنشین گروه است. با این اوصاف در صورت پیروزی پرگُل شاگردان مجیدی مقابل الشرطه عراق به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد می‌شود.

برنامه هفته ششم:

بازی‌های هفته ششم گروه C لیگ قهرمانان آسیا روز‌های جمعه و شنبه برگزار می‌شود. در اولین بازی این گروه استقلال مقابل الشرطه عراق قرار می‌گیرد. آبی‌پوشان در این مسابقه قطعاً به دنبال قطعی کردن صعود و صدرنشینی خود هستند بنابراین به دنبال پیروزی پرگُل می‌روند. از سوی دیگر الشرطه عراق هم بعد از پیروزی مقابل الدحیل قطر انگیزه زیادی دارد و برای اثبات توانایی‌هایش با انگیزه زیادی مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

در دیگر بازی این گروه الدحیل قطر مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. هر دو تیم برای صعود از گروه شانس دارند و به واسطه رسیدن به صدرنشینی، نیم‌نگاهی هم به نتیجه استقلال دارند.

الشرطه عراق - استقلال ایران (ساعت برگزاری ۲۲:۱۵ )

الدحیل قطر - الاهلی عربستان( ساعت برگزاری ۰۰:۴۵ )

*نتیجه گیری:

به لطف نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، بخش اصلی معادلات صعود گروه سوم آسیا، به عملکرد نماینده ایران وابسته است. بنابراین استقلال با پیروزی مقابل الشرطه عراق به راحتی می‌تواند راهی مرحله بعد شود. بنابراین با حفظ تمرکز و دقت به ضدحملات احتمالی نماینده عراق، آنها با خیالی آسوده راهی مرحله بعد خواهند شد. شاگردان مجیدی در هفته پنجم مُزد بازی تهاجمی و پُرگل خود را گرفتند و شانس اول صعود از گروه هستند. مهمترین دغدغه کادرفنی استقلال در هفته ششم شرایط بدنی و احتمال خستگی بازیکنان استقلال است.

بیشتر بخوانید: فرمول حل معادلات گروه استقلال و نحوه صعود آبی‌پوشان/ منظور AFC از بازی رو در رو چیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال نتایج کامل بازی های هفته دیگر بازی این گروه لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق الاهلی عربستان استقلال ایران شاگردان مجیدی الدحیل قطر هفته پنجم آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟